Samsung q9fn of Lg c8 oled?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.233 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvgemerden80
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07-05-2019
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een? Lg Oled c8
Vul hier in welk apparaat je zoekt. Lg C8

Wat is je budget? 4000
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
4000

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ...... gamen, films, voetbalwedstrijden, tv shows etc.
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden? c8
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. c8

Ik heb nu zelf de lguh850v. Ik speelde god of war op de ps4 pro, dit zag er al waanzinnig uit. Ik kan mijn lguh850 inruilen voor een 65 inch c8 lg oled. Zal het verschil enorm groot zijn kwa hdr gaming ten opzichte van mijn huidige tv? Hoef ik niet bang te zijn voor inbranding als ik alle retentionbeveiliging enabled zet in de lg oled tv? Ik zou graag ervaringen van mensen hier lezen die een c8 hebben en ook de samsung q9fn hebben gezien in reallife. Is het de moeite waard om mijn lguh850 te vervangen voor de c8, en onderga ik hierdoor een hele nieuwe ervaring kwa gaming, films en tv kijken en voetbalwedstrijden?

Welke vragen heb je hier nog over?

Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:48
En waar komt de Samsung q9fn uit je topictitel terug in je verhaal? :P
En waar ruil je een TV van 1000 euro in tegen een TV van 4000 euro?

Mijn mening: ja, OLED ziet er super tof uit en (helemaal in een donkere kamer) is HDR best indrukwekkend. Ik zou het een goede upgrade vinden. Maar om er 3 ruggen tegenaan te smijten? Je heb ook 65" OLED's voor de helft van dit geld en de 55 inchert gaat regelmatig voor minder dan 1500 weg. Afhankelijk van hoe zwaar geld een rol speelt zou ik wel iets anders halen dan een C8.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvgemerden80
Richh schreef op zondag 29 april 2018 @ 23:45:
En waar komt de Samsung q9fn uit je topictitel terug in je verhaal? :P
En waar ruil je een TV van 1000 euro in tegen een TV van 4000 euro?

Mijn mening: ja, OLED ziet er super tof uit en (helemaal in een donkere kamer) is HDR best indrukwekkend. Ik zou het een goede upgrade vinden. Maar om er 3 ruggen tegenaan te smijten? Je heb ook 65" OLED's voor de helft van dit geld en de 55 inchert gaat regelmatig voor minder dan 1500 weg. Afhankelijk van hoe zwaar geld een rol speelt zou ik wel iets anders halen dan een C8.
Bedankt voor je reactie. Ik heb nu een 65 inch lguh850 tv, dus ga dan niet naar een kleiner formaat. De lg c8 kan ik voor 2000 euro bijbetaling krijgen! Dus ik ruil mijn oude lguh850 65 inch in voor de c8 65 inch. En moet dan maar 2000 euro bijbetalen. is het, het waard? Of is het verschil kwa gaming in hdr te klein ten opzichte van mijn huidige lguh850v? Welke zou jij dan halen inplaats van een c8? Vergeet niet dat de duurdere lg modellen gewoon hetzelfde beeld geven he. enkel zit er dan verschil in met een soundbar en picture on glass en die zooi;-) Het paneel en de processor is allemaal hetzelfde op de b8 na dan. De samsung q9fn komt verder er niet in terug. Maar ik las veel goede reviews dat het de beste led was van 2018. Maar neem aan dat de c8 gewoon beter is?

[ Voor 16% gewijzigd door dvgemerden80 op 30-04-2018 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Het zijn vooral de zwartwaarden die het verschil maken. In donkere games gaat je dat vast wel opvallen. 'Qua HDR' is niet echt waar het om draait denk ik. Sowieso komt HDR op OLED's pas écht goed tot z'n recht in een donkere kamer. In een sterk verlichte kamer kan de piekhelderheid van een LCD wel eens meer opvallen. Maar als je het mij vraagt is HDR sowieso maar een feature en is het de algemene beeldkwaliteit en het contrast van OLED waarom OLED zo tof is.

Of dat 2000 euro waard is, is geen vraag die je goed beantwoord hier gaat krijgen. Voor de een is 2000 euro meer waard dan de ander. Ja, het is een verbetering en als jij maximale beeldkwaliteit zoekt en geld speelt geen rol, dan zou ik (buiten natuurlijk een game PC aanschaffen) inderdaad voor die OLED gaan. Speelt geld wel een rol, dan is het maar net hoe makkelijk jij 2k uit geeft.

Zelf zou ik het in ieder geval niet doen. En dat heeft er vooral mee te maken dat OLEDs ieder jaar weer goedkoper worden. Nu moet je je huidige TV er nog bij in ruilen, waarschijnlijk kan je volgend jaar een 65"-ert krijgen voor hetzelfde geld zonder inruil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvgemerden80
Bedankt voor je reactie. Ik heb het geld ervoor. Maar ik vraag me ook af van welke tv`s sommige mensen komen. Veel mensen zeiken op een ips paneel. Maar god of war op mijn lguh850v met de ps4 pro oogt echt geweldig mooi. Zwart is niet zo zwart als oled en het contrast dan ook niet. Maar maybe is de 2000 euro voor het niet al te grote verschil dan wel weggegooid geld? Jij zei overigens dat je niet voor de c8 zou gaan maar een andere tv. welke als ik vragen mag? En de c8 heeft dan enkel via streaming 4k120hz las ik. Helaas nog geen hdmi 2.1. De chip is wel krachtig genoeg hiervoor, maar is maar de vraag of het in de toekomst via een update 48gbs kan doorlaten. Maar eerder games op de consoles 4k120hz gaan zijn is het denk ik wel 6 jaar verder. Ik ben overigens een console gamer, pc games boeien me niet. Ik speel de geweldige exclusives op de ps4. en films gaat ook nog wel jaren duren voordat die 4k120hz zijn. de meeste films zijn nu gewoon 24hz!

[ Voor 34% gewijzigd door dvgemerden80 op 30-04-2018 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
In dit topic komt nog wel eens een 65" OLED langs voor ~2000 euro (zonder dat je er een tv van 1000 euro op in hoeft te ruilen): [Zero Tolerance]\[Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2

Dan word het misschien een C7 (zelfde paneel zonder 3D filter waardoor de helderheid ietsjepietsje hoger is geloof ik?) of een Philips met eveneens hetzelfde beeldpaneel. De verschillen zijn imho zo klein dat het vrij zonde is om er meer aan uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvgemerden80
Richh schreef op maandag 30 april 2018 @ 00:27:
In dit topic komt nog wel eens een 65" OLED langs voor ~2000 euro (zonder dat je er een tv van 1000 euro op in hoeft te ruilen): [Zero Tolerance]\[Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2

Dan word het misschien een C7 (zelfde paneel zonder 3D filter waardoor de helderheid ietsjepietsje hoger is geloof ik?) of een Philips met eveneens hetzelfde beeldpaneel. De verschillen zijn imho zo klein dat het vrij zonde is om er meer aan uit te geven.
dank je. maar c8 is weer beter dan de c8. het heeft tonemapping. waardoor je meer belichting hebt in donkere scenes en meer details en daarbij ook een betere processor. en via streaming 4k120hz. En ik wil een 65 inch he, geen 55 inch. Aangezien ik nu ook een 65 inch hebt. Dan wil je niet meer terug naar een kleiner toestel. Geeft kwa gaming en films gewoon meer beleving een groter scherm.

[ Voor 11% gewijzigd door dvgemerden80 op 30-04-2018 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
dvgemerden80 schreef op maandag 30 april 2018 @ 00:31:
[...]

dank je. maar c8 is weer beter dan de c8. het heeft tonemapping. waardoor je meer belichting hebt in donkere scenes en meer details en daarbij ook een betere processor. en via streaming 4k120hz.
Heb je ze al eens naast elkaar bekeken? :P En je PS4 Pro heeft geen 120hz output, eigenlijk doet geen enkel apparaat dat.

Dat probeer ik er mee te zeggen: ja, er is een verschil, maar zijn die verschillen je ~1000 euro waard? Dat is een persoonlijke afweging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvgemerden80
heb de c7 enkel in het echt gezien de c8 niet. maar wat ik las is het wel beter. Hier een filmpje waar die kale man het prima uitlegt. YouTube: (Game Mode HDR) 2018 LG C8 OLED vs. LG B7 OLED -- Dynamic Tone Mappi... En ps4 pro heb ik het ook niet over. Gaat over in de toekomst als er via een netflix of andere app 4k120hz wordt aangeboden dan kan de tv dat gewoon aan. Maar ik geef je hier wel gelijk in idd, ik vind 4k60hz al mooi zat. en meeste films zijn gewoon maar 24 hz. Heb jij de c8 en c8 naast elkaar gezien? blijft moeilijk kiezen man;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Als je nu 1000 euro bespaart en je haalt de C7. Je zet die bespaarde 1000 euro op je spaarrekening en verkoopt over 4 jaar je C7 weer door. Dan kan je waarschijnlijk over 4 jaar een nog veel dikkere TV met nog veel meer futuristische opties kopen voor hetzelfde geld.
Terwijl je in die 4 jaar waarschijnlijk toch geen gebruik maakt van de unieke functies van de C8 tov de C7.

Ik heb ze niet echt bij iemand naast elkaar gezien trouwens hoor. Wel beide eens gezien en wat ik me er van herinner is vooral het mooie contrast van beide TV's; ik denk dat dat is wat de meeste mensen bij blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvgemerden80
Ja maar hoe kan ik besparen? Als ik mijn huidige tv niet inruilt. Heb ik voor 2000 echt geen 65 inch c7. En de tonemapping is wel echt een verschil hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:59

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@dvgemerden80 lees het oled prijzen topic eens vanaf deze post. Oude tv houden en nieuwe c8 65" voor € 2800 of zelfs minder en daar gaat de cashback nog van af.

Verwijderd in "[Zero Tolerance]\[Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2"

[ Voor 7% gewijzigd door Jorgen op 30-04-2018 01:04 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvgemerden80
Bedankt voor je bericht. 2280 euro is goedkoop met cashback. En dan wilde ze mij 2000 laten betalen met inruil van mijn nog goede lguh850. Treurig die verkopers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Richh schreef op maandag 30 april 2018 @ 00:33:
[...]

Heb je ze al eens naast elkaar bekeken? :P En je PS4 Pro heeft geen 120hz output, eigenlijk doet geen enkel apparaat dat.
Hoezo niet? De Xbox krijgt komende maand wel ondersteuning voor 120Hz output. Dan zal het nog niet meteen aanwezig zijn in bestaande games en/of je zal op een iets lagere resolutie moeten spelen maar een goede scaler in een TV, merkt daar niks van.

Topicstarter heeft een PS4 Pro en die doet ook geen native 4K en toch is de topicstarter helemaal tevreden met het beeld van God of War. Of/wanneer een nieuwe PS4 wel 4K native kan (en tot 120Hz) is natuurlijk een ander verhaal maar het zal er ongetwijfeld aan komen.

In het vorige (gesloten) topic, heb ik trouwens duidelijke vragen gesteld over de verschillen die ik ken tussen de 2 TV's uit de titel en het lijkt er niet helemaal op dat die begrepen/beantwoord worden hier in de topicstart.

- ik kan geen bewijs vinden dat de Q9 beter is dan de C8
- de kijkhoek van de Q9 is "slechter" als je voorbij de 140 graden meting komt
- de Q9 haalt het op sommige vlakken niet bij een A1 OLED en dus zeker niet bij een C8

Ik zie geen argument om een Q9 te halen maar ook niet voor een C8. De nieuwe OLED's van LG zijn zeker op bepaalde vlakken een stukje beter maar ikzelf zou niet kunnen verantwoorden om mijn E7 in te ruilen voor een E8 (gezien de actuele leeftijd van de huidige TV). Als je dan toch OLED wil en ook groot wil, waarom niet een verkoper zoeken die wel een goede deal geeft op een W7?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Goed om te zien dat je een complete topic-start hebt gemaakt. Ben echter wel zeer verbaasd dat je een OLED televisie overweegt. In dvgemerden80 in "OLED vs LED werkelijkheid, en prijsredenatie" en andere posts was je denkrichting toch dat je zo'n toestel niet ziet zitten. Persoonlijk zou ik uit jou opties voor de C8 kiezen.

/me D vd V wil als plasma kijker geen lcd televisie in huis. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvgemerden80
MAX3400 schreef op maandag 30 april 2018 @ 08:27:
[...]

Hoezo niet? De Xbox krijgt komende maand wel ondersteuning voor 120Hz output. Dan zal het nog niet meteen aanwezig zijn in bestaande games en/of je zal op een iets lagere resolutie moeten spelen maar een goede scaler in een TV, merkt daar niks van.

Topicstarter heeft een PS4 Pro en die doet ook geen native 4K en toch is de topicstarter helemaal tevreden met het beeld van God of War. Of/wanneer een nieuwe PS4 wel 4K native kan (en tot 120Hz) is natuurlijk een ander verhaal maar het zal er ongetwijfeld aan komen.

In het vorige (gesloten) topic, heb ik trouwens duidelijke vragen gesteld over de verschillen die ik ken tussen de 2 TV's uit de titel en het lijkt er niet helemaal op dat die begrepen/beantwoord worden hier in de topicstart.

- ik kan geen bewijs vinden dat de Q9 beter is dan de C8
- de kijkhoek van de Q9 is "slechter" als je voorbij de 140 graden meting komt
- de Q9 haalt het op sommige vlakken niet bij een A1 OLED en dus zeker niet bij een C8

Ik zie geen argument om een Q9 te halen maar ook niet voor een C8. De nieuwe OLED's van LG zijn zeker op bepaalde vlakken een stukje beter maar ikzelf zou niet kunnen verantwoorden om mijn E7 in te ruilen voor een E8 (gezien de actuele leeftijd van de huidige TV). Als je dan toch OLED wil en ook groot wil, waarom niet een verkoper zoeken die wel een goede deal geeft op een W7?
w7 hoef ik niet. hebben allemaal zelfde beeld en processor. en checkerboardrendering techniek is gewoon zeer mooi op de ps4 pro. check maar eens op digitalfoundry. en xbox one x is hdmi 2.0 ook. 120 hz is op 1080p!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

dvgemerden80 schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:50:
[...]

w7 hoef ik niet. hebben allemaal zelfde beeld en processor. en checkerboardrendering techniek is gewoon zeer mooi op de ps4 pro. check maar eens op digitalfoundry. en xbox one x is hdmi 2.0 ook. 120 hz is op 1080p!
Ik snap je antwoord niet; ik reageerde niet op jou qua console maar corrigeerde iemand anders. Maar bij deze; de One X krijgt 1440p120 en de discussie over de checkerboard ga ik niet aan hier. Neem aan dat je nog steeds op zoek bent naar een TV en niet naar een oeverloze discussie over welke console beter is?

Blijft nogmaals het issue/vraagje staan; wat is nu jouw informatie / inzicht om wel of geen Q9 of C8 te kopen? Want de Q-serie heeft hogere nits-waarden dan de C8 maar ik vraag me dan af of/hoe dit van invloed is op de beslissing welke TV je wil aanschaffen.

Las wel al dat inruil & prijs blijkbaar een "trucje" is van de verkopende partij dus dan blijft meer de vraag staan: hoeveel geld is er daadwerkelijk ter beschikking voor een nieuwe TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvgemerden80
@MAX3400 Had foka bericht 2280 euro kan ik de c8 krijgen zonder inruil van mijn lguh850 65 inch. Op zich een goede deal toch? En aantal nits op de oled van 750 is zat toch? Contrast en perfect blacks kunnen de leds niet aan tippen. Hoewel de q9 wel dichtbij komt las ik. Maar denk dat de q9 een beetje op het niveau zit kwa sony 930e? 2280 euro is wel mooie deal toch? Kan ik mijn eigen tv nog voor zo`n 800 a 900 verkopen. Ga ik er veel op vooruit ten opzichte van mijn lguh850v? Of is het niet de moeite waard? Welke tv heb jij als ik vragen mag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:10

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Verschil tussen OLED en LCD is wat dat betreft heel eenvoudig;
OLED zwartwaardes zijn beter (individuele verlichting per pixel, kortom zwart is verlichting uit....), nadeel is dat max helderheid beperkt is. Inbranden kan een issue zijn (maar volgens mij komt dit zo goed als niet voor in werkelijkheid)
LCD; zwart waardes zijn beperkt, max helderheid is aanzienlijk hoger dan een OLED. Backlight bleeding is een issue.

Je bent tevreden met je LG UH850, waarom zou je dan na 2 jaar upgraden?. Verwacht geen enorme upgrade in beeld. Voor het geld wat je nu bij betaal koop je over 3 jaar een nieuwe TV die waarschijnlijk beter is dan de C8. Het is maar net wat je moet laten voor een dergelijke upgrade imo, kunnen (en willen) wat dat betreft niet in je portemonnee kijken..... :D. Je zou ook ~€1200 euro aan een leuk audio systeem uit kunnen geven bijvoorbeeld (geen idee wat je nu hebt), levert je misschien wel veel meer op.

[ Voor 17% gewijzigd door Tortelli op 30-04-2018 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvgemerden80
mijn audioysteem is al perfect. heb onkyorz800 en jbl zuilen van 400 per stuk. zeer mooi geluid. maar als ik voor 2280 de lg c8 koop kan ik mijn lguh850 65 inch verkopen voor 800 of 900 euro. kost me dan maar 1350 euro voor een prachtige lg c8 oled! Geen enorme upgrade in beeld? Verschil is toch wel erg groot met gamen? en met films? Heb jij de lguh850 van mij ook gezien en een oled tv? Wat vind jij dan? die reviewer van rtings zei ook dat het me weg zal blazen. en de reviews van de c8 op rtings.com liegen er niet om. zeer indrukwekkende cijfers!

[ Voor 15% gewijzigd door dvgemerden80 op 30-04-2018 19:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:10

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Je hebt ook gelijk daarmee, maar over 2 jaar kun je weer een betere tv kopen als je €1500 bij leg ;).....
Heb redelijk wat 2017 OLED's gezien van LG (2 vrienden van me hebben een E7), maar hoe zich dit verhoud tot jou scherm.... no idea.

Ik heb zelf een echt ouder 4k scherm (Samsung 55HU7500), op de curved model na (HU8500) het top model van 2014 en hierbij merk ik echt de beperking in HDR beeld; de kleurweergave is prima (zeker na calibratie), alleen de helderheid van dit scherm is beperkt tozv nieuwe tv's. Als hij kapot gaat heb ik een dag later een nieuwe OLED, maar hem nu wegdoen is kapitaalvernietiging imo.
Dit is en blijft gewoon een persoonlijke keuze die niemand voor je kan maken.

[ Voor 53% gewijzigd door Tortelli op 30-04-2018 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

dvgemerden80 schreef op maandag 30 april 2018 @ 18:36:
En aantal nits op de oled van 750 is zat toch?
Volgens mij zitten de C8 en Q9 hoger dan dat.
Maar denk dat de q9 een beetje op het niveau zit kwa sony 930e?
Nee, de Samsung zit in de buurt van de A1.
2280 euro is wel mooie deal toch?
Geen idee...
Ga ik er veel op vooruit ten opzichte van mijn lguh850v?
Geen idee; ik denk van niet en als je echt "op de toekomst" voorbereid wil zijn, wacht je tot volgend jaar dat de TV's met native HDMI2.1 uitkomen.
Of is het niet de moeite waard?
Geen idee; ikzelf heb geen zin om elke 2 jaar dik 2K aan een TV uit te geven.
Geen enorme upgrade in beeld?
Je zwartwaarden worden beter, je helderheid bij alles non-HDR zal iets omlaag gaan.
Verschil is toch wel erg groot met gamen?
Nee, HDR is HDR. Met enige nuance natuurlijk. Als jij tevreden bent met de PS4 Pro, dan is dat jouw ervaring / mening en daar kan ik niets aan veranderen aan "groot verschil".
en met films?
Amper; de brightness van de Q9 is beter qua HDR, de zwartwaarden en dynamisch contrast van de C7 en hoger zijn beter.
Heb jij de lguh850 van mij ook gezien en een oled tv?
Ik vond het verschil minimaal. Let wel; het had niks gescheeld of ik had een Sony 75XE9405 gekocht. Daar was de prijs op dat moment interessanter toen ik een TV ging kopen. Uiteindelijk toch een E7 aangeschaft maar het scheelde weinig.
Wat vind jij dan? die reviewer van rtings zei ook dat het me weg zal blazen
De dames en heren van AVForums vinden er echt wat anders van; niet dat daar per definitie zeikerds zitten maar ze zijn erg kritisch. Zo is ook goed te zien dat voor elke TV er units zijn die ruk geproduceerd lijken te zijn terwijl anderen 5% beter dan de rest zijn. Vraag me niet hoe; het wordt gemeten.

In a nutshell: als ik nu een TV zou moeten kopen terwijl ik een net-niet-actuele 4K HDR heb staan, dan wacht ik tot volgend jaar. Native HDMI2.1, VRR, D-HDR, 4230p120 support met 4:4:4 subsampling, QMS, QFT. Kan je meteen een nieuwe receiver aanschaffen en, als het meezit, hetzelfde jaar de PS5 aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvgemerden80
je laat me twijfelen man. maybe heb je wel gelijk. maar hdmi 2.1 maakt het beeld niet mooier he. en daarbij kan de chip van de c8 maybe via een firmware update ook wel 4k120hz aan. de q9 schijnt het ook te krijgen via een firmware update. die chips zijn al zo gemaakt dat ze 48gbps aankunnen via firmware update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvgemerden80
@MAX3400 hdmi 2.1 is niet interessant nog. en wat ik zeg waarschijnlijk kan de chip het met een firmware bewerkstelligen. films gaan de eerste 10 jaar echt niet 4k120hz draaien hoor. En zou het ook niet eens prettig vinden als ze zo opgenomen gaan worden. Ik vind me games op de ps4 pro er prachtig uit zien. dat hoeft voor mij niet 4k120hz te gaan draaien. 4k60hz is prima. En we leven nu, dan kan je wel blijven wachten natuurlijk. Wat je tenslotte vandaag koopt is morgen al weer oud, heel zwart wit gezegd;-) Daarbij had jij het over de c7. Ik heb het over de c8 he. Vond jij het verschil met de lguh850v en jou e7 groot?

[ Voor 24% gewijzigd door dvgemerden80 op 30-04-2018 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niet_Jan_Jaap
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:53
@dvgemerden80 ik zou de lguh850v houden, heb em naast de B6 zien staan en vond het verschil niet zo groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvgemerden80
Kijk met die info kan ik wat mee @Niet_Jan_Jaap . Maar echter is die serie van 2016. Ik zou graag zien dat iemand hem naast de lg c8 heeft zien staan? Wat is dan het verschil? Welke content zag je op de lguh850 en de b6? Weet je zeker dat het de b6 was en niet de b7? Maar jij zag ze dan ook blijkbaar in een mediamarkt staan, meest ongunstige situatie kwa belichting voor een oled ook?

[ Voor 38% gewijzigd door dvgemerden80 op 02-05-2018 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:01
Dit is je zoveelste topic met zo ongeveer dezelfde vraag. Alle adviezen zijn al meermalen langsgekomen en nog kan je geen knoop doorhakken door je onzekerheid.

Als je een C8 koopt moet je je audio ook upgraden hoor, Onkyo en JBL kan echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 08:28

FeaR

In GoT we trust

@dvgemerden80 zie je PM. Met deze manier van reageren en op de man blijven spelen is het topic geen leven waard en kan het alleen maar blijven escaleren.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.