Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op dit moment een systeem aan het samenstellen voor een familielid die het gaat gebruiken voor zowel gamen, streaming en eventueel met programma's zoals Photoshop aan de slag. Daarom wil ik het graag langs de meer geïnformeerde mens op het Tweakers forum lopen om te kijken of de samenstelling goed samen zou werken of rendabel is voor de prijs.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1600.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Al in het bezit van twee monitoren, een HDD van 1.8TB (WDElements) en een RAZER toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst. Ook advies over een goede koeler voor de cpu.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik hou het liever bij Intel processors. De Gigabyte GTX 1080 is voornamelijk omdat ikzelf een Gigabyte GTX970 heb en daar tot op heden geen problemen mee ondervonden heb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil voornamelijk weten of de combinatie die ik heb samengesteld overkill is, ofwel ik verder nog dingen zou moeten toevoegen/aanpassen.
Ga je overklokken?
Misschien, maar dat zal iets voor in de verdere toekomst zijn.
Wat verwacht je van ons?
Advies over eventuele incompatibele onderdelen, iets wat teveel van het goede is of juist iets wat ik zelf over het hoofd heb gezien en juist goed kan gebruiken.
Alvast bedankt voor de gedane moeite
Ik ben op dit moment een systeem aan het samenstellen voor een familielid die het gaat gebruiken voor zowel gamen, streaming en eventueel met programma's zoals Photoshop aan de slag. Daarom wil ik het graag langs de meer geïnformeerde mens op het Tweakers forum lopen om te kijken of de samenstelling goed samen zou werken of rendabel is voor de prijs.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1600.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Al in het bezit van twee monitoren, een HDD van 1.8TB (WDElements) en een RAZER toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst. Ook advies over een goede koeler voor de cpu.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik hou het liever bij Intel processors. De Gigabyte GTX 1080 is voornamelijk omdat ikzelf een Gigabyte GTX970 heb en daar tot op heden geen problemen mee ondervonden heb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil voornamelijk weten of de combinatie die ik heb samengesteld overkill is, ofwel ik verder nog dingen zou moeten toevoegen/aanpassen.
Ga je overklokken?
Misschien, maar dat zal iets voor in de verdere toekomst zijn.
Wat verwacht je van ons?
Advies over eventuele incompatibele onderdelen, iets wat teveel van het goede is of juist iets wat ik zelf over het hoofd heb gezien en juist goed kan gebruiken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700 Tray | € 278,- | € 278,- |
| 1 | Asus PRIME Z370-A | € 160,- | € 160,- |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming 8GB | € 625,- | € 625,- |
| 1 | Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Wit | € 84,49 | € 84,49 |
| 1 | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 172,- | € 172,- |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 131,17 | € 131,17 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.535,61 | |
Alvast bedankt voor de gedane moeite