Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Zeer brakke lezers, of oude cdrommetjes die het niet aankunnen.
Verwijderd
Ligt aan hun spelers, de Compaq pressario van mijn vader heeft hier ook wel eens last van.
Het ligt dan aan allebei (de combinatie) natuurlijk, want hoogstwaarschijnlijk kunnen ze het wel lezen als je op 8x of lager brand. Tenzij de lezers zo brak zijn dat ze helemaal geen CD-r kunnen lezen, maar als mensen hun hardware niet op orde hebben moeten ze niet zeiken
misschien ligt het aan het merk cd's
misschien heb jij een cd/dvd/brander van hele goede kwaliteit en hun wat mindere kwaliteit....
misschien heb jij een cd/dvd/brander van hele goede kwaliteit en hun wat mindere kwaliteit....
Verwijderd
Ken iemand met een Compaq-laptop. Die kon mijn gebrande CD-tje ook niet lezen maar bij kon deed ie het in beide Rom-drives wel....
Brande ze ook op 12*
Snap het zelf ook niet maar ja: shit happens
Brande ze ook op 12*
Ligt niet aan je Plex of aan 12 speed. Eerder brakke CDR's of CDROM spelers....
Concrete Loop Watercooling
Verwijderd
OKe, allemaal leuk, maar als je op 12x brand , brandt ie minder diep dan als je op 2x brandt.. heb ik gelijk of niet?
Verwijderd
Jah bijna alle notebooks hebben brakke cd-romsOp maandag 16 juli 2001 00:15 schreef michielk het volgende:
Ken iemand met een Compaq-laptop. Die kon mijn gebrande CD-tje ook niet lezen maar bij kon deed ie het in beide Rom-drives wel....
Brande ze ook op 12*
Hmz, ik ken zoiets, ik brand onder windows 98 cd's op 12x en mensen met windows 2000 (incl mijzelf) kunnen ze niet lezen, raar of raar? Langzamer niet getest (koop niet iets van 900 piek om te gebruiken als mijn HP 8100
)
Mmmmmm, denk jij dat de laser bij het 12x branden sterker is dan bij 8x ofo.Op maandag 16 juli 2001 03:39 schreef [STG]Negotiator het volgende:
OKe, allemaal leuk, maar als je op 12x brand , brandt ie minder diep dan als je op 2x brandt.. heb ik gelijk of niet?
Dus als je een brander hebt die 16x kan fikken, en je zet hem eens op 2x, dan zal die dus dwars door het cd-tje fikken
Denk het niet hoor, laser past zich aan, aan de snelheid van de cdr.
12x fikker voor 9 meijer, dan heb je hoop ik SCSI, anders hebben ze je genaait bij de winkelOp maandag 16 juli 2001 09:47 schreef TAG_Speedy het volgende:
Hmz, ik ken zoiets, ik brand onder windows 98 cd's op 12x en mensen met windows 2000 (incl mijzelf) kunnen ze niet lezen, raar of raar? Langzamer niet getest (koop niet iets van 900 piek om te gebruiken als mijn HP 8100)
And The Only One
Pagina: 1