Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hori Apex Stuur stuurt niet icm Gran Tursismo Sport

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• jochempie14
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 29-04-2018
Ik heb Gran Turismo Sport voor de PS4 gekocht, tesamen met een Hori Apex Wheel.
De pedalen werken, en ook het stuur werkt bij andere spellen (F1), maar wanneer ik Gran Turismo Sport rij, kan ik alleen rechtuit rijden en reageert het stuurwiel niet op links of rechts draaien. Alles al geprobeerd, het lijkt op een instelling in de Game software te gaan, aangezien het stuur op al het overige wél werkt. Iemand enig idee of zelfde ervaring? alvast bedankt!

Alle reacties

• Yannick97
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 19-04 16:11
quote:
jochempie14 schreef op zondag 29 april 2018 @ 17:14:
Ik heb Gran Turismo Sport voor de PS4 gekocht, tesamen met een Hori Apex Wheel.
De pedalen werken, en ook het stuur werkt bij andere spellen (F1), maar wanneer ik Gran Turismo Sport rij, kan ik alleen rechtuit rijden en reageert het stuurwiel niet op links of rechts draaien. Alles al geprobeerd, het lijkt op een instelling in de Game software te gaan, aangezien het stuur op al het overige wél werkt. Iemand enig idee of zelfde ervaring? alvast bedankt!
Het is aan de developers van een game de taak om een stuur mee te nemen in hun development proces, in het geval van Gran Turismo is al langer bekend dat niet elk stuur werkt, deels omdat ze hier ook verdienste mee maken.

Gaming Rig; Race Rig [Soon] [Fanatec CSW V2.5, CSPv3 w/ BPK, CSS SQ V1.5, CS HB, Seat: Sparco Pro 2000 II]

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True