Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een iPhone 5s van mijn tante gekregen die ik wil gebruiken omdat mijn huidige telefoon kapot is, nu wil ik hem instellen maar blijft hij hangen op een activeringsslot van een Apple id van mijn overleden oom. Ik wil hem helemaal opnieuw instellen en ik heb hem al hersteld via iTunes maar hij vraagt het elke keer weer naar die Apple id, wij weten allebei het wachtwoord niet en kunnen geen manier vinden om hem in te stellen. Via Apple zelf kan ik niks vinden, Wie O Wie kan mij helpen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijsjow
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13-09 20:49
Dan zal je naar de klantenservice naar apple moeten gaan en zijn overlijdingsbewijs waarschijnlijk moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoe vervelend ook. hier op GoT gaan we je niet helpen met het omzeilen van een beveiliging (zie ook Het algemeen beleid #verbodenhacken). We kunnen op geen enkele manier controleren of je het toestel op legitieme wijze hebt verkregen.

Dat gezegd hebbende; Apple heeft hier een supportartikel over: Activeringsslot van ‘Zoek mijn iPhone‘ uitschakelen en Activeringsslot van ‘Zoek mijn iPhone‘. Daarnaast kun je contact opnemen met Apple Support om dit regelen.

Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.