Voor 1200 of zo heb je de iiyama 19" (flatscreen). Heb ik zelf nu bijna een jaar en bevalt perfect.
Nooit bezuinigen op een monitor
Nooit bezuinigen op een monitor
Precies, een relaxed beeldschermpje is die 795FT+. Vlakke beeldbuis, geen lijntjes in het beeld zelf. (Zijn er volgens mij buiten het zichtbare deel neer gezet door LG)
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
IIyama a702ht (410) 17" flat screen tot 1600x1200 geweldige monitor
bij grafi call tijdje geleden gekocht voor fl.850.
bij grafi call tijdje geleden gekocht voor fl.850.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
CTX heeft een flatscreen voor rond de 900 piek. Die geeft giga mooi beeld, en ik vind em een stuk beter dan de ilyama.
Iiyama zuigt... want:
1) = duur
2) 2 lijntjes. (die je wel blijft zien, hoor..)
Wat ook goewje monitoren zijn (naast LG), dat zijn die Philips Brilliance krengen. Harstikke duur maar wel xtreem goed beeld!
1) = duur
2) 2 lijntjes. (die je wel blijft zien, hoor..)
Wat ook goewje monitoren zijn (naast LG), dat zijn die Philips Brilliance krengen. Harstikke duur maar wel xtreem goed beeld!
Ik heb zelf al 3 jaar de de CTX 19" VL950T...
Liggen nu rond de 900 piek.
Ben er zeer tevreden mee en lekker groot.
Liggen nu rond de 900 piek.
Ben er zeer tevreden mee en lekker groot.
https://www.youtube.com/@MashupMasterKing
Heb net zelf een CTX PR711F besteld voor F 788,-
De 19" versie (PR960F) beviel heel goed, maar was me toch iets te duur.
Voor die 900 gulden kun je kiezen uit een goede vlakke 17" (LG, CTX, IIyama etc.) of een goedkope 19" (met klassieke beeldbuis)
Ik zou toch voor een 17" gaan, die goedkope 19" modellen zijn vaak gebaseerd op aangepaste 17" techniek. Je enige voordeel is een groter beeldopppervlak. IK heb echter liever een zeer goede kleine dan een matige grote
De 19" versie (PR960F) beviel heel goed, maar was me toch iets te duur.
Voor die 900 gulden kun je kiezen uit een goede vlakke 17" (LG, CTX, IIyama etc.) of een goedkope 19" (met klassieke beeldbuis)
Ik zou toch voor een 17" gaan, die goedkope 19" modellen zijn vaak gebaseerd op aangepaste 17" techniek. Je enige voordeel is een groter beeldopppervlak. IK heb echter liever een zeer goede kleine dan een matige grote
wie heeft er nou last van die twee lijntjes ?
alleen bij witte achtergrond vallen ze soms wel op maar dat is echt geen reden om een goede monitor links te laten liggen
alleen bij witte achtergrond vallen ze soms wel op maar dat is echt geen reden om een goede monitor links te laten liggen
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Verwijderd
300,- erbij en je hebt een Piyama A901HT
Dat ding bevalt me echt prima, en idd d'r zitten 2 lijntjes, maar met een 19" zit ik er niet met m'n neus bovenop
Dat ding bevalt me echt prima, en idd d'r zitten 2 lijntjes, maar met een 19" zit ik er niet met m'n neus bovenop
Pagina: 1