ISRA punt onbekend bij huisnummer toevoeging

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jobbink
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09-03 10:32
In mijn huis is een ISRA punt aanwezig alleen is dit ISRA punt niet bekend op het KPN netwerk. Op mijn gallerij zijn alle huizen met toevoegen A/B/C/D/F/G aangesloten maar de toevoeging E komt niet voor in de lijst.

Heeft iemand hier ervaring mee en hoe zou ik dit snel kunnen oplossen zodat ik voor eens en voor altijd bij Ziggo weg kan?

NLE wil mijn adres niet aansluiten omdat we dus niet in de database voorkomen (link: https://netco-fpi-info.fourstack.nl/), maar na contact te hebben gehad met KPN blijkt er in het verleden wel een contract te zijn geweest op mijn toevoeging E. Mijn inziens lijkt het er dus op dat de aansluiting niet goed staat geadministreerd in de systemen.

Hoor heel graag want krijg grijze haren van deze situatie 8)7

Beste antwoord (via Jobbink op 01-05-2018 12:43)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:48

Wildfire

Joy to the world!

Tele schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:13:
Misschien wilt @Wildfire eens voor je kijken of het adres wellicht onder een andere toevoeging bekend is?
Ik kan op dat punt waarschijnlijk ook niet veel betekenen helaas, ik kan hooguit een lijst opvragen op een bepaald huisnummer en krijg dan ook de bekende toevoegingen te zien. Maar als die van hem ontbreekt houdt het voor mij ook op...

Als hij nou in Tilburg had gewoond had ik nog kunnen zeggen, ik kom wel een keer langs om vanaf het ISRA te meten en eventueel de lijn te tracen naar de kabelverdeler... het zou namelijk nog wel kunnen zijn dat er wel daadwerkelijk ooit een verbinding is geweest, maar dat bv. een vorige bewoner de invoerkabel heeft doorgeknipt en een latere bewoner dat nooit meer heeft willen laten fixen. In dat geval kan het best zijn dat een overijverige KPN medewerker het adres daarom maar geschrapt heeft...

[ Voor 35% gewijzigd door Wildfire op 29-04-2018 17:45 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

KPN moet dit eerst regelen.

Dus, bellen, mailen, faxen, postduiven totdat KPN klaar is en dan NLE opdracht geven.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jobbink
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09-03 10:32
MAX3400 schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:09:
KPN moet dit eerst regelen.

Dus, bellen, mailen, faxen, postduiven totdat KPN klaar is en dan NLE opdracht geven.
Zo had ik het ook begrepen, maar wat KPN zegt is; wij kunnen dit kosteloos fixen maar dan moet je wel een abonnement nemen bij ons. Aangezien we iets goedkopers willen dan Ziggo (nl. NLEx) is dit voor ons niet een optie.

Ofwel heeft iemand hier ervaring mee of een manier om simpelweg de E wel toegevoegd te krijgen aan de DB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Misschien wilt @Wildfire eens voor je kijken of het adres wellicht onder een andere toevoeging bekend is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Jobbink schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:11:
Zo had ik het ook begrepen, maar wat KPN zegt is; wij kunnen dit kosteloos fixen maar dan moet je wel een abonnement nemen bij ons. Aangezien we iets goedkopers willen dan Ziggo (nl. NLEx) is dit voor ons niet een optie.
Neem gewoon 1 jaar KPN af dan ben je daarna vrij om te kiezen.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:48

Wildfire

Joy to the world!

Tele schreef op zondag 29 april 2018 @ 14:13:
Ik kan op dat punt waarschijnlijk ook niet veel betekenen helaas, ik kan hooguit een lijst opvragen op een bepaald huisnummer en krijg dan ook de bekende toevoegingen te zien. Maar als die van hem ontbreekt houdt het voor mij ook op...

Als hij nou in Tilburg had gewoond had ik nog kunnen zeggen, ik kom wel een keer langs om vanaf het ISRA te meten en eventueel de lijn te tracen naar de kabelverdeler... het zou namelijk nog wel kunnen zijn dat er wel daadwerkelijk ooit een verbinding is geweest, maar dat bv. een vorige bewoner de invoerkabel heeft doorgeknipt en een latere bewoner dat nooit meer heeft willen laten fixen. In dat geval kan het best zijn dat een overijverige KPN medewerker het adres daarom maar geschrapt heeft...

[ Voor 35% gewijzigd door Wildfire op 29-04-2018 17:45 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1