We willen graag 2 carrieres tegelijk starten in F1 2017

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

We willen graag 2 carrieres starten in F1 2017. We kunnen de optie alleen niet vinden. Wie weet of en zo ja, hoe, we dit kunnen doen?

gr. Sas1981

Beste antwoord (via Verwijderd op 29-04-2018 10:27)

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:27
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2018 @ 09:58:
Oke, ik zal proberen hem helder te maken. In het spel f1 2017 kan je een carrière starten. Dat heb ik gedaan natuurlijk.

Mijn stiefzoon wil graag een eigen carrière starten. Omdat hij niet volledige raceweekenden wil rijden enzo.

Nu kunnen we niet vinden hoe je een tweede carrière opstart zonder dat de carrière die ik heb opgestart wordt gedeletet.
https://steamcommunity.co...ns/0/1473095965303966632/

Ik heb het spel zelf niet, maar misschien biedt de link hierboven aanknopingspunten? Zo te lezen kan je een extra driver aanmaken en tussen die drivers switchen als je een nieuwe career wil starten.

[ Voor 46% gewijzigd door Trenchdog op 29-04-2018 10:12 . Reden: Quote toegevoegd ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Je vraagt slaat kant nog wal, kan je meer info voorzien en vertellen wat je zelf onderzocht hebt?

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik zal proberen hem helder te maken. In het spel f1 2017 kan je een carrière starten. Dat heb ik gedaan natuurlijk.

Mijn stiefzoon wil graag een eigen carrière starten. Omdat hij niet volledige raceweekenden wil rijden enzo.

Nu kunnen we niet vinden hoe je een tweede carrière opstart zonder dat de carrière die ik heb opgestart wordt gedeletet.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:27
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2018 @ 09:58:

https://steamcommunity.co...ns/0/1473095965303966632/

Ik heb het spel zelf niet, maar misschien biedt de link hierboven aanknopingspunten? Zo te lezen kan je een extra driver aanmaken en tussen die drivers switchen als je een nieuwe career wil starten.

[ Voor 46% gewijzigd door Trenchdog op 29-04-2018 10:12 . Reden: Quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thnx, hier kunnen we verder mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11-09 19:56

Nielless

Born at a very young age.

Weet niet of het al opgelost is, maar:

Wanneer je je eerste carrière gestart en opgeslagen hebt, kun in het hoofdmenuover als je over het kopje 'career' hovered verschillende opties kiezen. Hier moet ook ergens een optie staan waarbij je een career kunt laden of een nieuwe kunt starten.

Kan morgen wel wat screenshots maken als het nodig is.

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste (mede)gamers,

Ik heb F 2017 op de PS4.
Nu heb ik mezelf meerdere malen gekwalificeerd in de top 10. En als ik dan de race begin start ik achteraan!
Op den duur moeten er onderdelen van je motor vervangen worden. Is het tijdstip, tussen de oefenrondes of tussen een oefenronde en kwalificatie, van belang? Zou het kunnen dat het vervangen van deze onderdelen wat tijd kost de reden zijn waarom je achteraan start?

Gr Gijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

He @Verwijderd geen idee of het in het spel ook zo werkt maar als je in de echte F1 onderdelen vervangt ongeacht wanneer (zelfs tussen 2 weekends), is er een hele grote kans dat je 3, 5, 10 of meer plaatsen achteruit wordt gezet.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan houd ik dat in de gaten. Je kan daar wel eens gelijk in hebben. Afgelopen keer, in de echte F1, in Canada ging de turbo van Grosjean kapot waardoor dezen én vervangen moest worden én hij startte als laatste.
Ook in het spel móet je de onderdelen wel vervangen wil je voorruit komen in de race/progressie boeken.
Bedankt voor je snelle reactie!

Gr Gijs
Pagina: 1