Toon posts:

Video-out en display options Viper II

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Viper II, hij werkt op zich prima alleen de tv-out kan ik niet enabelen in de display-setting. Dit geld ook voor alle Viper II opties bij de advanced display settings.
Voor de rest heb ik een Athlon 700 en een Asus K7V moederbord en natuurlijk de nieuwste drivers (95005). Bij oudere drivers was het bovenstaande trouwens ook al het geval.
Weet iemand hier de oplossing voor?

• The_Yeti
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2014

The_Yeti

bibo ergo sum

Heb je al eens een biosflash geprobeerd ???

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb èèn keer de bios van de Viper II geflashd en dat heeft niet geholpen.
Ik heb ook nog een nieuwe bios van de K7V, die moet ik binnenkort eens flashen, hoewel daar het probleem niet ligt, volgens mij

Verwijderd

Ik heb ook een Viper II en bij mij kon je die pas enablen als je de TV-Out had aangesloten.(Composite of S-Video)
Weet iemand toevallig hoe het komt dat mijn S-video-signaal zwart/wit beeld geeft.
Moiet de TVB s-video ondersteunen ofzo??

Verwijderd

heb je niet toevallig ntsc inplaats van pal ingesteld staan dan heb je nl z/w beeld

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:32

4POX

Everybody is wired

Nee, want ik heb ook zwart/wit.. Dat is via een scart stekker.. Binnenkort de computer maar naar beneden want mijn ouwe heer heeft een s-v ingang

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben even een kabel gehaald en jullie hebben gelijk: Als je de tv aansluit dan doet de tv-out het wel, bedankt!
Het beeld is trouwens heel mooi op onze s-vhs breedbeeld tv. Binnenkort maar een paar movies downloaden uit de nieuwsgroepen..

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
s-vhs tv? :+
Pagina: 1