Samsung q9fn of Lg c8 oled?

Pagina: 1
Acties:
  • 304 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvgemerden80
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07-05-2019
Wil een nieuwe tv kopen. Veel vergelijkingen gezien op internet ook. Moderwize van youtube zei dat hij overall de q9 beter vond dan de oled c8! Betere hdr ervaring ook. Wat is jullie oordeel?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Raar, twee van mijn favo sites zeggen dat de Q9FN het niet eens haalt bij de Sony A1 als het gaat over post-processing, upscaling en black-levels. En de kijkhoeken van de Samsung zijn meetbaar niet zo goed als de OLED's uit modeljaar 2017 als je kijkt "na" de 140-graden hoek.

Je beargumenteert zelf helemaal niks (qua budget noch qua waarden); het is niet geheel de bedoeling dat we elke review zelf gaan opzoeken om jou hierbij te helpen.

Als je dan ook nog meeneemt dat de Samsung nu duurder is dan de Sony (in ieder geval in 65" uitvoering) en dat je dan ook nog weet dat de 7-serie van LG op sommige vlakken nog weer beter is dan de Sony, raad ik je aan om aanvullend onderzoek te gaan doen en/of goede reviews te lezen of af te wachten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 08:28

FeaR

In GoT we trust

De template die tevoorschijn komt bij het openen van een topic in CEA is er niet voor niets. Zoals hierboven aangegeven geeft een topic in deze vorm meer vragen dan antwoorden.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.