Na een opruimactie door Malwarebytes waarbij een aantal PUP's en een Trojan.Bitcoinminer werden verwijderd (blijkbaar toch een verkeerde website bezocht) doen zowel Edge als de Store het niet meer. Beide beweren dat ik geen internetverbinding heb. Beetje raar, anders kon ik dit bericht niet typen. Weliswaar vanuit FireFox maar toch.
Edge geeft bij de details van de fout de tekst
Foutcode: INET_E_RESOURCE_NOT_FOUND
De store geeft behalve de melding dat ik niet online ben de tekst
Code: 0x80072EE7
Ik heb uiteraard het een en ander uitgezocht en geprobeerd (diverse Microsoft oplossingen geprobeerd oa herinstalleren van Edge, dit schijnt te kunnen met een Powershell script wat op zich goed ging, ik kreeg in ieder geval geen foutmelding).
Verder de Troubleshooter losgelaten op mijn WiFi verbinding. Leverde niks op.
Tenslotte nog ander account aangemaakt waar Windows 10 zeg maar vers wordt ingesteld. Hielp ook niet.
Ik weet het niet meer, afgezien van teruggaan naar zeg maar fabrieksinstellingen of een herĂ¯nstallatie.
Oh ja, je zou zeggen 'een microsoft issue' omdat beide microsoft producten zijn. Echter, IE werkt wel...
Edge geeft bij de details van de fout de tekst
Foutcode: INET_E_RESOURCE_NOT_FOUND
De store geeft behalve de melding dat ik niet online ben de tekst
Code: 0x80072EE7
Ik heb uiteraard het een en ander uitgezocht en geprobeerd (diverse Microsoft oplossingen geprobeerd oa herinstalleren van Edge, dit schijnt te kunnen met een Powershell script wat op zich goed ging, ik kreeg in ieder geval geen foutmelding).
Verder de Troubleshooter losgelaten op mijn WiFi verbinding. Leverde niks op.
Tenslotte nog ander account aangemaakt waar Windows 10 zeg maar vers wordt ingesteld. Hielp ook niet.
Ik weet het niet meer, afgezien van teruggaan naar zeg maar fabrieksinstellingen of een herĂ¯nstallatie.
Oh ja, je zou zeggen 'een microsoft issue' omdat beide microsoft producten zijn. Echter, IE werkt wel...