Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:22

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Bij mij op de sportschool gaan ze de Polar Club app gebruiken (https://www.polar.com/nl/club). Hierbij heeft elke sporter een eigen hartslagband van Polar, de H10, gebaseerd op Bluetooth Smart. De app draait op een iPad. Aangezien ik ook buiten fiets zou ik graag 1 hartslag band willen met zowel ANT+ als Bluetooth Smart, zoals de Wahoo Tickr X. Nu is de vraag echter: accepteert de Polar Club app ook andere hartslag sensors? In principe zou je verwachten: de app draait op een iPad, alles maakt gebruik van Bluetooth Smart, dus zou elk ander merk ook moeten werken. Polar vermeld op hun site dat de app alleen de Polar hartslag-sensors ondersteund (hoe zouden ze dat dan filteren?). Wahoo weet het ook niet.

Weet iemand wellicht of je dus andere hartslagsensors kan koppelen aan Polar Club? Wellicht is er wel iemand op het forum waar ze ook Polar Club gebruiken en dus meer ervaringen heeft, of eens e.e.a. wil uitproberen?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.