Toon posts:

Facebook accoubt uitgeschakeld

Pagina: 1
Acties:
  • 1.145 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag is ik heb een facebook account gemaakt en ik log erin met mijn telefoonnummer , nou hebben ze mij een gezichts foto gevraagt maar stom genoeg had ik gewoon een random foto gegeven . Daarna hadden ze het gelockt en nu is het uitgeschakeld. Maar ik had geprobeerd om een formulier in te vullen en mijn gegevens erbij te zetten en ze zeiden dat ze mij een email gaan sturen . Nou heb ik geen email erop en ik heb voor de facebook meldingen uitgezet . En nu kan ik niets meer

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Van alles

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 18:40
En wat is je vraag?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:10

Oekol

waka waka hey hey

Het is nu meer een statement die begint met: mijn vraag is :9

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mijn vraag is hoe kan ik hem weer inschakelen , ik probeer in te loggen maar hij blijft maar zeggen account is uitgeschakeld als je vragent hebt ga dan naar de helpcentrum , maar dat werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 01:41

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Het is wel een hele summiere topicstart.
Daarna hadden ze het gelockt en nu is het uitgeschakeld
Wie heeft wat gelocked? Heb je Google al geraadpleegd? Welke antwoorden kwamen daar uit?
Nou heb ik geen email erop
E-mail waarop? :?

[ Voor 14% gewijzigd door Spacecowboy op 28-04-2018 14:45 ]

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Facebook contacteren, wij zijn geen helpdesk van Facebook hier. :)

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 03-10 18:40
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 14:38:
mijn vraag is hoe kan ik hem weer inschakelen , ik probeer in te loggen maar hij blijft maar zeggen account is uitgeschakeld als je vragent hebt ga dan naar de helpcentrum , maar dat werkt niet
Je bent gebanned door Facebook. Die account krijg je niet meer terug.
https://www.facebook.com/help/103873106370583

Ze zijn de laatste tijd erg streng met mensen die fake namen of foto's gebruiken.
) Slechte pers over bots die gebruikt worden om verkiezingen te beïnvloeden of Dothan te promoten.
) Nieuwe privacy wetgeving in de EU betekent dat iemand onder de 13 expliciete toestemming van ouders moet hebben.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:05

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Wait, vraagt FB nu ook al gezichtsfoto's Dus een foto van je kat, favoriete trein of of je computer mag ook al niet meer? :?

Ik heb wel eens meegemaakt op FB met iemand dat diegene na het aanklikkenvan wat random willekeurige mensen als vriendschapsverzoek dat hij op een gegeven moment een soort quiz kreeg waarin hij van enkele vrienden de naam moest raden, uit een lijst van vier namen. :)

Wel erg creatief bedacht, maar ik kan je zeggen dat FB erg streng is.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
@AW_Bos

Nee hoor, een foto van je hond, kat of auto kan nog gewoon, 'n neef van m'n man heeft dit jaar nog 'n account aangemaakt met z'n 20 jaar oude Porsche klassieker als profielfoto :)

Ze vragen pas naar een eigen foto, wanneer er als iets met betreffend account aan de hand is, zoals bijv. het door jou genoemde 'spammen' van vriendschapsverzoeken, of gerapporteerd als fake account, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

AW_Bos schreef op maandag 30 april 2018 @ 22:53:
Wait, vraagt FB nu ook al gezichtsfoto's Dus een foto van je kat, favoriete trein of of je computer mag ook al niet meer? :?

Ik heb wel eens meegemaakt op FB met iemand dat diegene na het aanklikkenvan wat random willekeurige mensen als vriendschapsverzoek dat hij op een gegeven moment een soort quiz kreeg waarin hij van enkele vrienden de naam moest raden, uit een lijst van vier namen. :)

Wel erg creatief bedacht, maar ik kan je zeggen dat FB erg streng is.
Toch liever een foto van een kat dan van je kind, want dan zie je

NAAM Ouder (met foto van kind) heeft relatie met IEMAND Nieuw (met foto van volwassene).

En ik ben dan nog half aan het slapen, dus ik zie een kind met een relatie met een volwassene... :X

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat hoort hier niet? (Wat hoort hier wel?)
Sorry maar hier is IMS niet voor bedoeld ;)

[ Voor 25% gewijzigd door RobIII op 28-05-2018 11:10 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.