Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimbolie12
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 28-03-2021
Hi, ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een sony wh-1000xm2, ik had alleen een vraagje.

Toen ik de koptelefoon inspecteerde zag ik een soort cirkelvormige vlek bij het rechter scharnier zitten. Is er toevallig hier een andere eigenaar van dezelfde koptelefoon die hetzelfde heeft? Dan weet ik namelijk of het normaal is. Het is een perfecte cirkel naast de rode cirkel die aangeeft dat het de rechter oorschelp is.

Foto:
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/wamw53.jpg

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamas
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 20:26
Ik krijg er eerdaags ook 1 binnen, die zal ik ook inspecteren en je dan van mijn antwoord voorzien.
Misschien is het een sensor, een microfoon of een spuit/giet mal afwerking

[ Voor 27% gewijzigd door jamas op 28-04-2018 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimbolie12
jamas schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 18:13:
Ik krijg er eerdaags ook 1 binnen, die zal ik ook inspecteren en je dan van mijn antwoord voorzien.
Misschien is het een sensor, een microfoon of een spuit/giet mal afwerking
Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djryan87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-06 13:24
Ik heb even bij die van mij gekeken (zwart model), maar bij mij is er niks zichtbaar naast de R. Ik kan later wel even kijken of ik kan achterhalen welke batch ik heb. Ik had die van mij vlak na de release gekocht.

edit: productiedatum 08-2017

[ Voor 7% gewijzigd door djryan87 op 29-04-2018 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:14
Ook even gekeken...hier ook geen cirkelvormige vlek. De vlek op jouw Sony hoort er mijns inziens dan ook niet te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimbolie12
Hmm vreemd... misschien is het een klein defect wat ontstaan is bij de productie. Het is op zo'n vreemde plek en een perfect rond cirkeltje, ik kan dat toch niet zelf veroorzaakt hebben.
Het is wel alleen te zien in goed licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamas
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 20:26
Vandaag mijn headphone binnen gekregen en gelijk gekeken of er ook zo'n rondje op oorschelp zat. Maar ik moet je ook teleur stellen, bij mij is er helemaal niets te zien.

Wel heb ik wat last van lip-sync vertraging, als ik de headphone icm mijn Sony Soundbar ST5000 gebruik.
Moet nog meer sources uitproberen, maar hopelijk kan het met de app of een firmware update worden opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimbolie12
jamas schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:25:
Vandaag mijn headphone binnen gekregen en gelijk gekeken of er ook zo'n rondje op oorschelp zat. Maar ik moet je ook teleur stellen, bij mij is er helemaal niets te zien.

Wel heb ik wat last van lip-sync vertraging, als ik de headphone icm mijn Sony Soundbar ST5000 gebruik.
Moet nog meer sources uitproberen, maar hopelijk kan het met de app of een firmware update worden opgelost.
Ik heb ook een beetje last van lip-sync vertraging, wel alleen op Youtube en op mn Ipad is het merkbaar maar op mijn android telefoon bijna niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimbolie12
Hoi, ik had nog een vraagje: sinds een paar dagen kraakt mijn Sony xm2 als ik hem op zet, op de band druk en af en toe ook als ik beweeg. Hebben meer mensen hier last van?
Pagina: 1