iPhone X touchscreen werk niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds november een iPhone X en ben zeer blij met dit toestel! Werkt perfect en is ook zeer snel met alles.
Alleen sinds vorige week heb ik meegemaakt dat mijn touchscreen gewoon niet meer reageert(accu had nog 18%)..verschillende keren reboot gedaan, maar dit mocht niet helpen.
Toen de hele nacht aan de lader gehangen en smorgens deed die het nog niet..toen geprobeerd om te bellen naar mijn telefoon en ineens kon ik wel oppakken. Daarna deed het touchscreen het gewoon weer goed.
Maar helaas is vanmiddag hetzelfde probleem voorgekomen(accu 75%)..tijdje telefoon laten liggen en daarna kon ik weer gewoon ontgrendelen. Telefoon even uitgezet en daarna deed die het weer normaal.

Afgelopen nacht deed het touchscreen het weer niet..terwijl de accu nog 90% was. Ook heb ik al een factory reset gedaan, maar dat heeft ook niet geholpen. Is wel pure toeval dat het elke vrijdag voorkomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Kijk of je het toestel kan herstellen via iTunes.

Komt het probleem dan weer terug of kan je niet herstellen?

Afspraak maken bij een Apple Store of online contact zoeken met Apple support. Zij kunnen je verder helpen.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
De meeste ervaringen en/of problemen vind je in het iPhone X topic.

[iPhone X] Ervaringen & Discussie - Deel 2

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis19821
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-06-2018
Welke IOS versie gebruik je? Er is namelijk in 1 van de eerdere versies een probleem geweest met het niet meer reageren van het touchscreen ook bij originele schermen. Check eens handmatig op iOS updates, volgens mij lost dit je probleem op. Zo niet dan inderdaad eens hard resetten via iTunes. Succes!

Mocht het niet lukken kan ik je evt uitgebreidere info geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de allerlaatste versie van iOS 11.3, dus daar ligt het niet aan. Ik heb net een factory reset gedaan via itunes en tot nu toe doet die het weer goed! Hopen dat het zo wegblijft!