Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderCP
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05 20:40
De P10 die een jaar oud is of de 'nieuwe' P20 lite? Ik stap over van Samsung naar Huawei maar weet nog niet welke ik ga nemen. De P Smart is ook nog een optie(veel goedkoper)

Ze zitten in dezelfde prijscategorie en op het eerste gezicht verschillen ze niet heel veel? Welke is volgens jullie het betere toestel en waarom?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

https://tweakers.net/pricewatch/compare/736893;1160011/ ? En dat zijn dan de ingevulde verschillen; waarschijnlijk kan je op andere sites nog actueler zaken/verschillen opzoeken. In smartphone-land zijn de verschillen gigantisch dus ik weet niet precies waar jij naar gekeken hebt of dat je hele specifieke eisen had waar dus geen verschil te vinden was.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderCP
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05 20:40
MAX3400 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 09:37:
https://tweakers.net/pricewatch/compare/736893;1160011/ ? En dat zijn dan de ingevulde verschillen; waarschijnlijk kan je op andere sites nog actueler zaken/verschillen opzoeken. In smartphone-land zijn de verschillen gigantisch dus ik weet niet precies waar jij naar gekeken hebt of dat je hele specifieke eisen had waar dus geen verschil te vinden was.
Die vergelijking ken ik en dan lijkt de oudere P10 beter. Ik was benieuwd of er al enkele leden beide toestellen hebben gebruikt / getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:32

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@AlexanderCP Welkom op Tweakers.

Dit betreft aankoopadvies, dus hoort eigenlijk in: Aankoopadvies Tablets en Telefoons. Echter voldoet je openingspost niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Wat die zijn kan je vinden in: Welkom in Aankoopadvies Tablets en Telefoons.

Ga dus even zelf op onderzoek uit, lees wat reviews en mocht je er daarna nog niet uitkomen, maak dan gerust even een nieuw topic aan.

Dit topic is gesloten.