Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gezocht installateur voor PV panelen en pijpjes door het dak

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:39
Voor mijn huis in de Meern zoek ik een installateur die 2 pijpjes van het dak kan verplaatsen naar de zijgevel en 2 extra PV panelen op het schuine dak kan installeren. Dan ligt het hele dak vol.

Wie weet er een goede installateur in de regio Utrecht die dit voor me kan regelen?

Google gezocht op installatiebedrijven maar vind alleen grote bedrijven in de B2B markt.
Daarnaast nog een installateur van de aannemer om offerte gevraagd maar die laat niets meer horen.

Ben al een paar maanden op zoek maar kan dus niemand vinden. Alle hulp welkom! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Vaevictis_ op 28-04-2018 08:25 ]

Alle reacties

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-11 10:23

GforceNL

Out of memory....

Werkspot.nl proberen misschien?

<Zinloze tekst hier>

• Rol-Co
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-11 19:21

Rol-Co

3,8kWpZ 4,98kWpO-Z-W 2,86kWpN

Je probleem zit hem denk ik dat het 2 bedrijfstakken zijn.

Pijpjes van cv en ontluchting riool waarschijnlijk?
Dat is dus de loodgieter installateur

2 panelen leggen
Dat is dus de electricien of pv installateur.

Dus als je begint bij de loodgieter om de pijpjes te veranderen en later pv er bij door iemand anders. De loodgieter heeft nu wel wat minder werk denk ik zo.

Heb je die pv panelen al of moet je die nog kopen?
Kunnen ze in 1 string erbij of moet de string in 2 delen gemaakt worden?
Allemaal zaken die het lastig maken en de gasten hebben werk zat op het moment dus pakken ze laaghangend fruit. Als je er 1 vind betaal je de hoofdprijs waarschijnlijk.

Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:39
Rol-Co schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 09:53:
Je probleem zit hem denk ik dat het 2 bedrijfstakken zijn.

Pijpjes van cv en ontluchting riool waarschijnlijk?
Dat is dus de loodgieter installateur

2 panelen leggen
Dat is dus de electricien of pv installateur.

Dus als je begint bij de loodgieter om de pijpjes te veranderen en later pv er bij door iemand anders. De loodgieter heeft nu wel wat minder werk denk ik zo.

Heb je die pv panelen al of moet je die nog kopen?
Kunnen ze in 1 string erbij of moet de string in 2 delen gemaakt worden?
Allemaal zaken die het lastig maken en de gasten hebben werk zat op het moment dus pakken ze laaghangend fruit. Als je er 1 vind betaal je de hoofdprijs waarschijnlijk.
Nee het gaat om MV box (lucht afvoer). Ik kan de opdracht idd beter splitsen. PV panelen en optimizers heb ik al kunnen bij dezelfde string.

• Rol-Co
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-11 19:21

Rol-Co

3,8kWpZ 4,98kWpO-Z-W 2,86kWpN

Vaevictis_ schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 09:56:
[...]

Nee het gaat om MV box (lucht afvoer). Ik kan de opdracht idd beter splitsen. PV panelen en optimizers heb ik al kunnen bij dezelfde string.
Ok, solar edge dus, ja dan kan het wel, bevestiging ook aanwezig? Clickfit of zo.
Allemaal zaken om te vermelden, dan is er beter in te schatten hoeveel werk het is en wat benodigd is.

Mv pijpje kan ook vervangen worden door een pan versie, en het andere pijpje is? Cv?

Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging