Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• HenkdePenk
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 10-04 18:25
Hoi allen,

Ik heb een Lumia 650, waar ik soms wat grotere bestanden heen wil sturen, dit doe ik dan via een USB kabel vanaf mijn PC. Voorheen ging dit makkelijk; in File Explorer op mijn PC zag ik de telefoon, en dan kwam ik zo bij de mappen die ik nodig heb (Video's, Foto's e.d.).
Vandaag wilde ik dit weer doen, maar ik kan de map 'Video's' niet meer vinden (ook andere mappen waar ik bestanden heb staan vind ik niet), ook niet als ik via Explorer naar de map zoek; vanaf mijn PC kan ik dus niet meer bij die map op mijn telefoon. Ik kan me eigenlijk niet precies herinneren hoe het er normaal uitziet, maar ik heb hieronder een plaatje met de mappen die ik nu zie.

Ik weet niet waarom ik die mappen niet meer kan vinden. Ik heb recentelijk wel een en ander met Interop Tools en vcREG op mijn telefoon gedaan, wat ik hiermee wilde werkte niet dus dit heb ik weer verwijderd. Buiten dat kan ik niets bedenken wat dit heeft kunnen veroorzaken.

Weet iemand hier hoe ik weer normaal bestanden kan verplaatsen naar mijn telefoon?
Ik heb een Lumia 650 met Windows 10 mobile, en gebruik een PC met Windows 10.

Groeten, HenkdePenk

Alle reacties

• Amadeus1966
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 10:14
Probeer eens een reset ( knopjes ingedrukt houden tot ie herstart ).
Mocht dat werken dan is het leuk.
Werkt dat niet, kijk dan eens in het apparaat beheer van je pc of je toestel daar tussen staat.
Zo ja, verwijder hem daar eens en reboot je pc en laat hem opnieuw zoeken naar je telefoon.

Geluk is met de dommen....dan moet ik wel iets slimmer zijn, heb weinig geluk.

• HenkdePenk
Bedankt voor je reactie,

Ik heb beide opties geprobeerd, helaas zonder resultaat.

• witterholt
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 10:31
Zie je de mappen wel met de verkenner app op je telefoon?

witterholt wijzigde deze reactie 28-04-2018 10:36 (48%)

• Amadeus1966
Geeft de pc wel een melding als je de handy aansluit?

• HenkdePenk
Via mijn telefoon zie ik gewoon de mappen staan, daar merk ik niets anders.
Als ik mijn telefoon aansluit, hoor ik hetzelfde geluidje als altijd. Alleen de mappenstructuur die ik te zien krijg is anders.

• witterholt
Heb je al geprobeerd op een andere pc aan te sluiten?

• Amadeus1966
Probeer eens een andere kabel.

• HenkdePenk
Vandaag even geprobeerd met een andere kabel op een andere PC, maar had het zelfde resultaat.
Ik ga later denk ik maar een hard reset proberen, hopen dat dat helpt.

• witterholt
Ik denk dat dat de enige optie nog is die overblijft...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HenkdePenk
Nog een update:
Vandaag terug naar fabrieksinstellingen gegaan, het probleem lijkt nu te zijn opgelost.
Bestanden eraf halen was nogal een dingetje aangezien dat nu allemaal via Onedrive moest, maar is gelukt.
Bedankt voor het meedenken in ieder geval!
Pagina: 1

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True