macOS app voor het maken van begrotingen??

Pagina: 1
Acties:
  • 324 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Prodigy1982
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-02-2022
Voor mijn aankomende nieuwe baan moet ik een gedetailleerde begroting uitwerken, van alle kosten voor een aankomend project.
Dit is een soort van toelatingstest, waarop ik word getoetst... :)

Hierin moet naar voren komen;

• Subject
De losse 'ingrediënten' van het project dus eigenlijk

• Loose Elements
Elk ingredient bestaat uit een aantal onderdelen, elke onderdeel wordt hier apart genoemd

• Amount Of Elements
Voor elk onderdeel staat hier genoemd wat voor aantallen er nodig zijn

• Cost Per Element
Hier wordt vermeldt wat elk onderdeel per stuk kost

• Currency
De valuta waarin het betreffende onderdeel wordt betaald

• Cost Per Subject (in USD)
Uiteindelijk betreft het een project voor de Amerikaanse markt, vandaar dat er van de Amerikaanse dollar uit zal worden gegaan

• Remarks
Eventuele opmerkingen

----------

Zijn er goedkope apps beschikbaar op macOS waarmee ik relatief eenvoudig een dergelijke begroting kan opstellen?
(indien mogelijk te synchroniseren via iCloud)

"Never settle for average, when you were born to stand out!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankHe
  • Registratie: November 2008
  • Nu online
Numbers is zeg maar het Excel van Apple, die kun je delen via iCloud. Als je een bill of materials (BOM) hebt dan zijn die volgens mij gemakkelijk in een spread sheet te zetten. Wanneer je geen probleem hebt met Google docs en drive dan zou dat in beginsel een prima oplossing kunnen wezen. Maar misschien begrijp ik je vraag niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

@The_Prodigy1982 het is je al keer op keer vertelt dat we hier enige mate van eigen inzet verwachten. Je hebt nu wel een wensenlijst, maar een eenvoudige Google zoekopdracht geeft je al een waslijst aan applicaties en mogelijke oplossingen. Aangezien dit hier allemaal ontbreekt, gaat topic op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.