Hallo, mijn bureaublad is gedeeld met onedrive (wat werkt), maar eerder waren er groene vinkjes zichtbaar, hoe krijg ik ze terug?
Mvg Henry
Mvg Henry
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans
Ehh..misschien kun je even aangeven wat je allemaal al hebt geprobeerd? Want je TS is wel heel erg karig. Wij zijn hier nog steeds niet helderziend natuurlijk.henry70 schreef op Friday 27 April 2018 @ 09:30:
Hallo, mijn bureaublad is gedeeld met onedrive (wat werkt), maar eerder waren er groene vinkjes zichtbaar, hoe krijg ik ze terug?
Mvg Henry
[ Voor 6% gewijzigd door TheVMaster op 27-04-2018 16:08 ]
Ehh....wat voor versie van Windows (10) praten we over? De linkjes van Nescafe lijken mij vrij duidelijk. Heb je dat echt allemaal al geprobeerd? Wat gebeurt er dan als je die zaken geprobeerd hebt?henry70 schreef op Friday 27 April 2018 @ 16:50:
ik heb in de instellingen gekeken maar daar is niets te vinden wat zou kunnen helpen. Wat op het bureaublad staat wordt wel netjes meteen geupload, alleen de vinkjes zijn er niet meer. Wat ook vreemd is, in de onedrive map staat naast het bureaublad het symbool van 2 pijltjes i.p.v groene vink. De links van Nescafe heb ik ook geraadpleegd maar daar mee krijg ik het ook niet gevonden.
Want wat je leest begrijp je niet en voert het daardoor maar niet uit?henry70 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 17:02:
daar kom ik geen wijs uit.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq