Hoe krijg ik groene vinkjes onedrive terug?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry70
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 19:09
Hallo, mijn bureaublad is gedeeld met onedrive (wat werkt), maar eerder waren er groene vinkjes zichtbaar, hoe krijg ik ze terug?

Mvg Henry

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Opnieuw de snelkoppelingen van OneDrive op je desktop zetten en zorgen dat je gesynct bent?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry70
Er stond eerst ook geen snelkoppeling op het bureaublad, ik ben volgens mij gesynct want op mijn ipad heb ik mijn bestanden die op het bureaublad staan (via onedrive)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Heb je de aanwijzingen uit dit artikel al opgevolgd?

https://support.microsoft...and-onedrive-for-business

Via: [google=onedrive shell icon overlay missing]

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:53

TheVMaster

Moderator WOS
henry70 schreef op Friday 27 April 2018 @ 09:30:
Hallo, mijn bureaublad is gedeeld met onedrive (wat werkt), maar eerder waren er groene vinkjes zichtbaar, hoe krijg ik ze terug?

Mvg Henry
Ehh..misschien kun je even aangeven wat je allemaal al hebt geprobeerd? Want je TS is wel heel erg karig. Wij zijn hier nog steeds niet helderziend natuurlijk.

[ Voor 6% gewijzigd door TheVMaster op 27-04-2018 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry70
ik heb in de instellingen gekeken maar daar is niets te vinden wat zou kunnen helpen. Wat op het bureaublad staat wordt wel netjes meteen geupload, alleen de vinkjes zijn er niet meer. Wat ook vreemd is, in de onedrive map staat naast het bureaublad het symbool van 2 pijltjes i.p.v groene vink. De links van Nescafe heb ik ook geraadpleegd maar daar mee krijg ik het ook niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:53

TheVMaster

Moderator WOS
henry70 schreef op Friday 27 April 2018 @ 16:50:
ik heb in de instellingen gekeken maar daar is niets te vinden wat zou kunnen helpen. Wat op het bureaublad staat wordt wel netjes meteen geupload, alleen de vinkjes zijn er niet meer. Wat ook vreemd is, in de onedrive map staat naast het bureaublad het symbool van 2 pijltjes i.p.v groene vink. De links van Nescafe heb ik ook geraadpleegd maar daar mee krijg ik het ook niet gevonden.
Ehh....wat voor versie van Windows (10) praten we over? De linkjes van Nescafe lijken mij vrij duidelijk. Heb je dat echt allemaal al geprobeerd? Wat gebeurt er dan als je die zaken geprobeerd hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry70
Windows10 home versie 1709 draai ik. de linkjes van nescafe, daar kom ik geen wijs uit. Het heeft voor mij geen haast want onedrive werkt gewoon. Het zou kunnen komen, doordat ik laatst icloud op mijn pc geïnstalleerd heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Want wat je leest begrijp je niet en voert het daardoor maar niet uit?
Of wat je leest begrijp je wel maar aarzelt om uit te voeren?
Of wat je leest begrijp je zelf en hebt het uitgevoerd maar het werkt niet?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry70
Ik begrijp het niet, in het wilde weg iets uitvoeren daar voel ik niet veel voor. lijkt mij ook niet echt verstandig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:34
Ik heb dit probleem ook met nextcloud. De hoeveelheid overlays (van groene pijltjes ed) is een limiet aan in Windows. Als je iCloud eraf gooit is je probleem wss weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry70
Dat vermoeden heb ik ook, icloud wil ik er niet af hebben. Als ik mijn win10 een keer opnieuw installeer, dan installeer ik eerst icloud voordat ik onedrive instel. andere volgorde dus.
Pagina: 1