Weet iemand hoe ik mijn WiFi terugkrijg? Ik heb al van alles geprobeerd maar het lukt mij niet. Na de update staat WiFi namelijk helemaal niet meer op mijn laptop. Het is een hp laptop.
Vraag
Beste antwoord (via Verwijderd op 26-04-2018 23:02)
Driver downloaden op de site van HP al geprobeerd? En daarna installeren?Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2018 @ 22:44:
Netwerkcontroller heeft inderdaad een geel uitroepteken. Wat zou ik hieraan kunnen doen?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Alle reacties
Wifi staat niet zomaar aan. Dus stel het opnieuw in en maak een duidelijkere topicstart. "Van alles geprobeerd" is niet toereikend.
Ik bedoel dat de WiFi bij netwerk en beheer helemaal is verdwenen(in de instellingen). Vliegtuigstand uitzetten werkt niet.
Welke update?
Die al gedeinstalleerd?
System Restore Point geprobeerd?
sfc /scannow al geprobeerd?
Die al gedeinstalleerd?
System Restore Point geprobeerd?
sfc /scannow al geprobeerd?
Het deïnstalleren lukt niet, omdat ik mijn laptop heb gereset. Het system reactors point en de sfc / scannow hebben beide niet gewerkt
Dus ga je eerst eens in apparaat beheer kijken of daar een apparaat staat met een geel uitroepteken, omdat het stuurprogramma ontbreekt.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Driver downloaden op de site van HP al geprobeerd? En daarna installeren?Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2018 @ 22:44:
Netwerkcontroller heeft inderdaad een geel uitroepteken. Wat zou ik hieraan kunnen doen?
Heel erg bedankt! Het heeft geholpen. Ik heb er niet zoveel verstand van dus ik had de hulp wel echt nodig. @MAX3400
@Verwijderd welkom op Tweakers.
Aangezien dit toch een laptop/driver probleem bleek te zijn, geef ik je topic nog even een schopje van NT naar WOS.
Aangezien dit toch een laptop/driver probleem bleek te zijn, geef ik je topic nog even een schopje van NT naar WOS.
Dank urens-br schreef op Monday 30 April 2018 @ 11:02:
@Verwijderd welkom op Tweakers.
Pagina: 1