Ik zoek een?
Middle- of high end Android smartphone.
Wat is je budget?
Geen specifiek budget, het gaat meer om de inhoud dan om de prijs.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Social media, whatsapp, Spotify, primair apparaat voor al m'n fotografie, gebruik van apps voor m'n werk.
Wat heb je zelf al gevonden?
- Huawei P20 (pro)
- Oneplus 5T of 6
- Samsung S8 (plus)
Welke vragen heb je hier nog over?
- de P20 (pro) heeft geen 3,5 mm aansluiting, dus dat vind ik relatief een nadeel aangezien ik wel al goede oortelefoons heb
- welke voordelen heeft de P20 pro t.o.v. de 'gewone' P20 en voor wie is dat voordelig?
.
Wat ik vooral hier wil vragen is of er mensen zijn die bovengenoemde telefoons daadwerkelijk allebei/alle drie hebben kunnen testen. Ik kan namelijk wel alle specs tegen elkaar afwegen, maar dat vind ik toch lastig omdat ik technisch (nog) niet zo goed op de hoogte ben.
Ook met de reviews van elke telefoon apart kom ik er niet helemaal uit.
Dus, welke zouden jullie kiezen? Nogmaals, budget is niet het primaire probleem.
Oh, en ik sta ook open voor andere suggesties, uiteraard :-)
Middle- of high end Android smartphone.
Wat is je budget?
Geen specifiek budget, het gaat meer om de inhoud dan om de prijs.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Social media, whatsapp, Spotify, primair apparaat voor al m'n fotografie, gebruik van apps voor m'n werk.
Wat heb je zelf al gevonden?
- Huawei P20 (pro)
- Oneplus 5T of 6
- Samsung S8 (plus)
Welke vragen heb je hier nog over?
- de P20 (pro) heeft geen 3,5 mm aansluiting, dus dat vind ik relatief een nadeel aangezien ik wel al goede oortelefoons heb
- welke voordelen heeft de P20 pro t.o.v. de 'gewone' P20 en voor wie is dat voordelig?
.
Wat ik vooral hier wil vragen is of er mensen zijn die bovengenoemde telefoons daadwerkelijk allebei/alle drie hebben kunnen testen. Ik kan namelijk wel alle specs tegen elkaar afwegen, maar dat vind ik toch lastig omdat ik technisch (nog) niet zo goed op de hoogte ben.
Ook met de reviews van elke telefoon apart kom ik er niet helemaal uit.
Dus, welke zouden jullie kiezen? Nogmaals, budget is niet het primaire probleem.
Oh, en ik sta ook open voor andere suggesties, uiteraard :-)