Beste allemaal,
Ik ben samen met een vriend van me een computer aan het samenstellen inclusief monitor(s), maar ik zou graag wat advies hebben over de monitors die wij op het oog hebben.
Ik zoek een?
1 monitor om op te gamen (1440p 144hz in het midden) en 2 monitors aan weerszijde van de game monitor (1080p 60hz). Nu is mijn eerste vraag, gaat de pc/windows moeilijk doen met de verschillende resoluties van de schermen en ze alle 3 op de setting van de minste schermen zetten? Of kan er ongestoord op het middelste scherm gegamed worden op 144hz 1440p terwijl er een filmpje van 1080p 60hz aanstaat op het andere scherm? Ik kan me herinneren ergens gelezen te hebben dat het laatste het geval is.
Wat is je budget?
Ongeveer 700 euro totaal
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet per se een voorkeur, maar wij hadden volgens mij deze 3 in gedachte;
pricewatch: Dell S2216H Zwart 2x
pricewatch: Dell S2417DG Zwart 1x
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
In ieder geval de i5 8600K en GTX 1080
Ik ben samen met een vriend van me een computer aan het samenstellen inclusief monitor(s), maar ik zou graag wat advies hebben over de monitors die wij op het oog hebben.
Ik zoek een?
1 monitor om op te gamen (1440p 144hz in het midden) en 2 monitors aan weerszijde van de game monitor (1080p 60hz). Nu is mijn eerste vraag, gaat de pc/windows moeilijk doen met de verschillende resoluties van de schermen en ze alle 3 op de setting van de minste schermen zetten? Of kan er ongestoord op het middelste scherm gegamed worden op 144hz 1440p terwijl er een filmpje van 1080p 60hz aanstaat op het andere scherm? Ik kan me herinneren ergens gelezen te hebben dat het laatste het geval is.
Wat is je budget?
Ongeveer 700 euro totaal
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet per se een voorkeur, maar wij hadden volgens mij deze 3 in gedachte;
pricewatch: Dell S2216H Zwart 2x
pricewatch: Dell S2417DG Zwart 1x
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
In ieder geval de i5 8600K en GTX 1080