Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekingmatt3
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:10
Mijn vraag
Volgensmij heb ik in word een verkeerde optie aangeklikt, waardoor ik, als ik een opsomming plak in een bestand, en de backspace toets indruk, de regel automatisch verspringt naar de bovenste regel i.p.v. dan enkel de opsomming/ inspringing weggaat.

Voorbeeld:

• Test 1
• Test 2

Als ik dus de tweede opsomming weg wil halen, klik ik twee keer op de backspace toets om de bullet en de tab weg te halen. Echter, na twee keer backspace gaat deze regel automatisch naar de bovenste regel, zoals bijvoorbeeld dit:

• Test 1Test 2

Graag wil ik dat, na twee keer op backspace gedrukt te hebben, de regel zo komt te staan (en dus niet automatisch naar de regel erboven wordt verplaatst):

• Test 1
Test 2

Relevante software en hardware die ik gebruik
Word 2013

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Geprobeerd bij instellingen een aantal opties aan en uit te vinken, helaas zonder resultaat.

Beste antwoord (via thekingmatt3 op 26-04-2018 20:47)

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07:27
Ik kan je probleem niet reproduceren (Word 2013).
Bij mij gebeurt (na 2x backspace) precies wat jij wilt

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07:27

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thekingmatt3
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:10
breew schreef op donderdag 26 april 2018 @ 17:09:
Bij mij gebeurde dat altijd ook, tot vandaag. Ik zag zo'n icoon met opties voor opsommingen oid. Waarschijnlijk heb ik Perongeluk daar ergens op geklikt. Ik kan echter niet terughalen wat ik heb gedaan.

Na 2x backspace blijft deze automatisch de regel naar de regel hierboven verplaatsen.

Edit: Het is gelukt. De optie zat verstopt onder AutoCorrectie. Hier had ik de optie 'Linker- en eerste inspringing bij tabs en backspaces instellen' uitgeschakeld. Deze diende ingeschakeld te zijn. Toch bedankt voor je reactie.

[ Voor 27% gewijzigd door thekingmatt3 op 26-04-2018 17:35 ]