Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ben op zoek naar een goede oplossing qua geluid in de woonkamer.
Deze is ongeveer 5 x 7 mtr.
Ik wil films en muziek goed kunnen afspelen.
Mijn budget ligt rond de 2500 euro.
Er is nl zoveel keus dus vroeg me af of iemand tips had.
Ik twijfel nu aan een receiver en bower en wilkins of complete set zonder receiver van heos of Sonos
PS.multiroom speaker is geen vereiste

Mag hein

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:24

Major_ton

Shoot!

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2018 @ 23:52:
Ben op zoek naar een goede oplossing qua geluid in de woonkamer.
Deze is ongeveer 5 x 7 mtr.
Ik wil films en muziek goed kunnen afspelen.
Mijn budget ligt rond de 2500 euro.
Er is nl zoveel keus dus vroeg me af of iemand tips had.
Ik twijfel nu aan een receiver en bower en wilkins of complete set zonder receiver van heos of Sonos
PS.multiroom speaker is geen vereiste

Mag hein
Wat wil je nu van ons? Ben je al eens bij een winkel langs geweest om te oriënteren en te luisteren? Hoe is de verdeling muziek en films? Wat kan je fysiek kwijt en wat vind je mooi wat design betreft? Op je huidige vraagstelling is eigenlijk geen antwoord te geven. Tevens hoort dit topic in de audio sectie thuis en niet hier bij televisies en beamers.

Some infinities are bigger than others.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dit topic is sowieso gestart op de verkeerde plek. Aankoopadvies topics behandelen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Dit topic krijgt echter geen verhuizing die kant op maar een slotje om het ook niet voldoet aan de uitgangspunten van het forum; de eigen inzet is immers beperkt. Ik adviseer je om Het algemeen beleid #topicplaatsen eens door te nemen en op de juiste plek een nieuw topic te starten; maak dan ook gebruik van onderstaand format dat je voorgeschoteld zult krijgen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Dit topic is gesloten.