Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Besten,

Sinds een jaar ongeveer geleden heb ik me een xiaomi 20.000mah fast charge powerbank aangeschaft.
Deze werkte perfect tot ik hem ongeveer een maand had.
Sinds dan heeft de powerbank als hij helemaal plat is, zelfs met een 4A adapter, ongeveer een week of meer nodig om helemaal op te laden. Nu vraag ik mij af of dit aan mij ligt of dat het aan de lichtjes licht of dat hij gewoon kapot is.

Alvast bedankt,

Mats

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:08

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op het Forum.

Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zou je eens kunnen aangeven welke opladers (typenummers) je allemaal al geprobeerd hebt, of dit QC2.0/3.0 laders zijn en of je al andere kabels hebt geprobeerd?

Daarnaast weet je zeker dat het een originele Xiaomi Powerbank is? Heb je deze gekocht in China of in Nederland?

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 26-04-2018 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 02:49
Ik heb dezelfde powerbank (geverifieerd echt). Deze heeft ongeveer een dag nodig aan een 2A adapter om van 0-25% naar 100% te gaan.
Je moet ook bedenken, je telefoonaccu heeft tegen de 4000mah als je een grote accu hebt. Die kost enkele uren om op te laden snachts.
Je powerbank heeft 5x zo veel opslag. Dus 1 op 1 kost dat 5x zo veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:08

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
7Sins schreef op donderdag 26 april 2018 @ 07:51:
Ik heb dezelfde powerbank (geverifieerd echt). Deze heeft ongeveer een dag nodig aan een 2A adapter om van 0-25% naar 100% te gaan.
Je kan 'simpel' uitrekenen hoelang het ongeveer moet duren voordat een telefoon vol is met een bepaalde adapter. Jou 2A als voorbeeld genomen:

Iets laden met 2A, of te wel 2000mA, 1 uur lang levert 2000mAh op. 20.000/2000mAh = +/- 10 uur laden. Dat is echter nog steeds veel minder lang dan die week waar de @Verwijderd het over heeft.

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 26-04-2018 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 02:49
Dan valt er nog maar 1 conclusie te trekken over de powerbank van Marufi