Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Onlangs heb ik een dekstop aangeschaft op basis van advies die ik hier heb gekregen, nu wil echter mijn zus ook een desktop, maar dan puur om te surfen/mailen/netflixen/youtuben en dan moet youtube en netflix wel in HD kunnen worden bekeken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 300-350 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een kleine 128gb SSD en een 1TB HDD dus een van deze kunnen er gewoon in
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
-
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
-
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet met een TV kunnen worden aangesloten dus het liefst een HDMI uitgang.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Nu heb ik een beetje verstand van mijn eigen desktop maar niet echt veel over een goedkope en die toch kwalitatief goed moet zijn. Echter heb ik gekeken naar een aantal andere topics waar goedkope pc's langskwamen, maar ben ik toch niet echt super tevreden over de setjes, daarnaast zijn er veel Budget game PC topics en dat is in dit geval niet ter sprake.
Om het misschien makkelijker te maken, omdat ik geen lijst heb samengesteld:
Minimaal 8GB RAM
HDMI-aansluiting
Hoeft geen videokaart (geen game pc)
SSD of HDD is er al
Onlangs heb ik een dekstop aangeschaft op basis van advies die ik hier heb gekregen, nu wil echter mijn zus ook een desktop, maar dan puur om te surfen/mailen/netflixen/youtuben en dan moet youtube en netflix wel in HD kunnen worden bekeken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 300-350 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een kleine 128gb SSD en een 1TB HDD dus een van deze kunnen er gewoon in
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
-
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
-
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet met een TV kunnen worden aangesloten dus het liefst een HDMI uitgang.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Nu heb ik een beetje verstand van mijn eigen desktop maar niet echt veel over een goedkope en die toch kwalitatief goed moet zijn. Echter heb ik gekeken naar een aantal andere topics waar goedkope pc's langskwamen, maar ben ik toch niet echt super tevreden over de setjes, daarnaast zijn er veel Budget game PC topics en dat is in dit geval niet ter sprake.
Om het misschien makkelijker te maken, omdat ik geen lijst heb samengesteld:
Minimaal 8GB RAM
HDMI-aansluiting
Hoeft geen videokaart (geen game pc)
SSD of HDD is er al