Ervaringen m.b.t. hosten in het buitenland

Pagina: 1
Acties:
  • 324 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sassymousasi
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-06-2023
Goedemiddag,

Ik ben op zoek naar een buitenlandse hoster, voornamelijk om legaliteiten in Europa en Amerika te kunnen omzeilen. Heeft iemand hier ervaringen mee?

Het gaat overigens op dit moment om bestanden die nu nog legaal zijn, maar in de toekomst zou dat anders kunnen zijn. Ik wil de bestanden ook hosten.

Indien dit niet mag of tegen de regels is, excuse my ignorance! Heb het niet kunnen vinden in het IH beleid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op de frontpage kwam laatst een bericht voorbij over een klant van een provider die biedt wat jij zoekt, geloof ik.

Gevonden: nieuws: Nederlandse torrentsite Snuffelland stopt op last van Brein

[ Voor 45% gewijzigd door Room42 op 25-04-2018 19:12 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Het schijnt dat https://www.shinjiru.com/ redelijk goed is op dat gebied.
Check zelf hoe de hoster omgaat met DMCA verzoeken e.d.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:46
Om wat voor materiaal gaat het, en welke situatie probeer je te vermijden?
En heb je er rekening mee gehouden dat je eigen locatie ook meetelt, wellicht zelfs meer dan waar de data staat?

Zo is in NL zowel het verspreiden en downloaden van auteursrechtelijk beschermd materiaal verboden, dus zolang je hier woont maak het niet uit of die data thuis staat of in Zimbambe, fout is 't toch.
Maar bepaalde data mag je gewoon totaal NIET bezitten volgens de wetgeving, ook daar ontkom je niet aan door het elders neer te zetten.

(Oh en tevens genoeg ervaring met hosten in 't buitenland... Lang leve AWS met hun datacentra in Dublin, Londen en Frankfurt. Draait nagenoeg al ons spul en zoiets ga je in Nederland gewoon niet vinden)

[ Voor 16% gewijzigd door ShitHappens op 25-04-2018 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
sassymousasi schreef op woensdag 25 april 2018 @ 19:04:
Ik ben op zoek naar een buitenlandse hoster, voornamelijk om legaliteiten in Europa en Amerika te kunnen omzeilen. Heeft iemand hier ervaringen mee?

[...]

Indien dit niet mag of tegen de regels is, excuse my ignorance! Heb het niet kunnen vinden in het IH beleid.
Dingen die volgens de wet niet zijn toegestaan, mogen ook op Tweakers niet besproken worden. Hier komt dus een slotje op.

Dit topic is gesloten.