Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Tv op zwart na opstarten spotify op verschillende apparaten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Hallo, wie kan mij helpen. Wanneer ik op een telefoon of tablet in mijn netwerk spotify opstart springt het beeld van mijn tv, philips 49pus7101, op zwart. Het probleem deed zich ineens voor. Nergens een wijziging in aangebracht. Source blijft op Hdmi 1 staan maar in beeld verschijnt "geen signaal". Wanneer ik wederom Hdmi 1 selecteer op mn afstandsbediening krijg ik weer beeld. Voor even dan. Na een aantal seconden springt hij weer op zwart. Als ik de telefoons en tablets weg leg gaat het prima. Wanneer ik ze weer activeer.... Op zwart. Waneer ik mn tv van het netwerk afhaal is er niets aan de hand. Het lijkt dus een netwerk probleem. Maar mijn kennis is hier in beperkt

Relevante software en hardware die ik gebruik
... Tv : philips 49pus7101 Router: tplink archer C2600 Netwerk: ziggo, waarvan modem/router in bridge. Alles met de laatste firmware. Android telefoons en tablets. 1 ipad.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...alles resetten. Firmware updates. Kabels gecheckt. Erin en eruit gehaald

Alle reacties

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:51

lier

MikroTik nerd

Klinkt alsof je gaat casten naar je tv. Gebruik je die functie wel eens?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
Doe ik regelmatig. Daar lijkt het idd op. Maar dan gaat het nu vanzelf. En er is geen content te zien op mn tv. Er verschijnt alleen "geen signaal" terwijl mn source gewoon op Hdmi 1 blijft staan.