Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aanschaf zakelijke laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Brydy
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 12-05-2021
Hi all,

Van mijn werk mag ik een nieuwe zakelijke laptop aanschaffen welke ook gebruikt mag worden voor prive doeleinden.

Wat ga je met je laptop doen?
Deze laptop zal voornamelijk worden gebruikt voor zakelijke doeleinden (Microsoft Power BI). Verder is mijn hobby streamen op Youtube, en edit ik hier ook met Adobe Premiere video's voor. Deze laptop wil ik dus eigenlijk voor beide gaan gebruiken.

Wat is je budget?
Het budget wat beschikbaar is gesteld door de werkgever is 1200 EUR. Ik ben bereid de setup die ik hieronder zal plaatsen aan te schaffen en zelf een bedrag bij te leggen.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal vaak mee gaan naar kantoor, maar zal daar aan de stroom liggen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen bepaald merk dat ik perse wel of niet zou willen. Ik wil graag goede prestaties.

De volgende laptop heb ik op dit moment samengesteld bij BTO.
Graag zou ik jullie advies willen of de setup goed is, of ik dingen vergeet. Of dat ik misschien wel teveel betaal voor wat ik graag zou willen.

Onderstaand kon ik helaas niet alles vinden in pricewatch, daarom heb ik het voor jullie uitgetypt.

BTO 15CL871
I7-8750H
GTX 1050 Ti 4GB
2x 8GB DDR4 (2400MHz) BTO selected geheugen
250GB 960 EVO Samsung SSD PCIe NVMe 3.0 x 4
Bigfoot Killer Wireless-AC 1550 M.2 (802.11ac 2.4/5GHz, 1.73Gb/s) + 5.0 Bluetooth
Windows 10

De prijs is 1411,99 EUR.

Ik kijk graag uit naar jullie reacties,

alvast bedankt!

gr. Brydy