Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• JMoeyersons
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 28-08-2019
Sinds een kleine maand heb ik mezelf een nieuwe Iphone 8 Plus gekocht en ik merk een paar rare problemen.
Tijdens het bellen zeggen sommige mensen dat ze me niet horen, dan van heel veer, dan roep ik ineens, ... kortom, het is niet echt aangenaam om te bellen... Via bv Whatsapp, FaceTime, Messenger-oproepen heb ik dit probleem niet.

Hierbij horen ook twee rare gebeurtenissen:
- Ten eerste, ben ik een drager van een ICD (een soort van pacemaker). Met mijn vorige telefoon had ik nooit problemen ondervonden, maar als ik nu bel met de IPhone langs mijn linkerkant, dan horen de mensen aan de andere kant mij super slecht (zelfs bijna niet)
- Gisteren legde ik mijn IPhone op mijn macbook, ongeveer ter hoogte waar mijn SSD zit (ik deed dit met mijn vorige gsm ook, een HTC One M8), nu begint plotseling mijn macbook te crashen (beeld valt uit en muziek stopt), ik druk op een knop en het gaat verder... Na het verleggen van mijn Iphone was dit probleem van de baan.

Dus samengevat: heeft iemand ook zo'n gelijkaardig probleem en zijn er eventueel al oplossingen voor?

Thanks!

Beste antwoord (via JMoeyersons op 25-05-2018 08:58)

• BillSpaarbank
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
quote:
JMoeyersons schreef op woensdag 25 april 2018 @ 15:43:
Een plastic hoesje met leder (welke ik steeds omdraai als ik telefoon heb): https://www.smartphonehoe...8-plus-7-pl-65616599.html
Dit is het vanwaar ik het gekocht heb, normaal verwacht ik met dit type wel geen problemen?
Als er een magneet in zit wel. Probeer het eens zonder hoes.
quote:
Om te vouwen tot een standaard voor een handsfree kijkervaring
Beschikt over een krachtige magneetsluiting
Inclusief 1 jaar garantie

BillSpaarbank wijzigde deze reactie 25-04-2018 16:07 (14%)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online
Wat zei de shop waar je het toestel hebt gekocht ?
Het beste ga je er aan, dan kunnen ze gelijk je instellingen bekijken.

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• JMoeyersons
Dat staat voor morgen op mijn agenda ;) maar ik heb al wat gegoogled, en blijkbaar ben ik niet de enige met dit soort van problemen: http://piunikaweb.com/201...-mic-issues-during-calls/

• bing69
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 15:19
quote:
JMoeyersons schreef op woensdag 25 april 2018 @ 09:09:
Sinds een kleine maand heb ik mezelf een nieuwe Iphone 8 Plus gekocht en ik merk een paar rare problemen.
Tijdens het bellen zeggen sommige mensen dat ze me niet horen, dan van heel veer, dan roep ik ineens, ... kortom, het is niet echt aangenaam om te bellen... Via bv Whatsapp, FaceTime, Messenger-oproepen heb ik dit probleem niet.

Hierbij horen ook twee rare gebeurtenissen:
- Ten eerste, ben ik een drager van een ICD (een soort van pacemaker). Met mijn vorige telefoon had ik nooit problemen ondervonden, maar als ik nu bel met de IPhone langs mijn linkerkant, dan horen de mensen aan de andere kant mij super slecht (zelfs bijna niet)
- Gisteren legde ik mijn IPhone op mijn macbook, ongeveer ter hoogte waar mijn SSD zit (ik deed dit met mijn vorige gsm ook, een HTC One M8), nu begint plotseling mijn macbook te crashen (beeld valt uit en muziek stopt), ik druk op een knop en het gaat verder... Na het verleggen van mijn Iphone was dit probleem van de baan.

Dus samengevat: heeft iemand ook zo'n gelijkaardig probleem en zijn er eventueel al oplossingen voor?

Thanks!
Wat voor hoesje heb je?

Bing

• JMoeyersons
Een plastic hoesje met leder (welke ik steeds omdraai als ik telefoon heb): https://www.smartphonehoe...8-plus-7-pl-65616599.html
Dit is het vanwaar ik het gekocht heb, normaal verwacht ik met dit type wel geen problemen?

• Konjin
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 14-01 12:46
Bij welke provider ben je aangesloten?

• JMoeyersons
Orange BE en ook een nieuwe SIM-kaart ipv een geknipte versie ervan :)

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
quote:
JMoeyersons schreef op woensdag 25 april 2018 @ 15:43:
Als er een magneet in zit wel. Probeer het eens zonder hoes.
quote:
Om te vouwen tot een standaard voor een handsfree kijkervaring
Beschikt over een krachtige magneetsluiting
Inclusief 1 jaar garantie

BillSpaarbank wijzigde deze reactie 25-04-2018 16:07 (14%)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• JMoeyersons
Okay, will do! Ik hou jullie op de hoogte ;) En thanks

• Y451N
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 27-01 22:19
Ik heb ook last gehad van het probleem dat mensen mij niet goed konden horen, aangeraden is om de Cancel Background Noise optie uit te zetten (las ik ergens op internet). Zou je dat anders even kunnen proberen?

Y451N wijzigde deze reactie 27-04-2018 22:31 (4%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JMoeyersons
Heb zoals jullie hebben aangegeven een nieuw hoesje gekocht zonder magneet... Probleem lijkt opgelost nu!
Mensen met hetzelfde probleem: check magneten ;)
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True