Don’t ever wrestle with a pig. You’ll both get dirty, but the pig will enjoy it. —Cale Yarborough
Vraag
Beste antwoord (via CreX op 25-04-2018 11:09)
Zeepsop erin gooien??CreX schreef op woensdag 25 april 2018 @ 08:02:
[...]
Nee, zit echt muur vast. Bijna knap hoe hij het gedaan heeft...
Serieus, ik denk dat 'ie uit elkaar moet maar dan blijft de vraag of de lezer nog goed is en niet beschadigd.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Alle reacties
Verwijderd
CreX schreef op woensdag 25 april 2018 @ 07:35:
Wat bleek, Farming Simulator 17 en Forza 6 zitten gezellig samen in de XBOX.

Ik neem aan dat ejecten met een paperclip niet gaat lukken?
Nee, zit echt muur vast. Bijna knap hoe hij het gedaan heeft...Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2018 @ 07:43:
[...]
![]()
Ik neem aan dat ejecten met een paperclip niet gaat lukken?
Don’t ever wrestle with a pig. You’ll both get dirty, but the pig will enjoy it. —Cale Yarborough
Zeepsop erin gooien??CreX schreef op woensdag 25 april 2018 @ 08:02:
[...]
Nee, zit echt muur vast. Bijna knap hoe hij het gedaan heeft...
Serieus, ik denk dat 'ie uit elkaar moet maar dan blijft de vraag of de lezer nog goed is en niet beschadigd.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Het is me uiteindelijk gelukt om de voorkant van de XBOX genoeg open te krijgen zodat ik de discs net kon pakken met een punttang. Wel even een doekje om de tang gedaan zodat de discs niet beschadigen. Mooiste van alles, de garantiesticker is hierdoor nog onbeschadigdMAX3400 schreef op woensdag 25 april 2018 @ 08:07:
[...]
Zeepsop erin gooien??

De hamvraag blijft nu echter.....CreX schreef op woensdag 25 april 2018 @ 11:07:
Het is me uiteindelijk gelukt om de voorkant van de XBOX genoeg open te krijgen zodat ik de discs net kon pakken met een punttang. Wel even een doekje om de tang gedaan zodat de discs niet beschadigen. Mooiste van alles, de garantiesticker is hierdoor nog onbeschadigdAlles werkt nog perfect overigens.
Kon je nu racen met tractoren? Of het land bewerken met race autos?
Croga schreef op woensdag 25 april 2018 @ 11:10:
[...]
De hamvraag blijft nu echter.....
Kon je nu racen met tractoren? Of het land bewerken met race autos?

Zo heb ik nog in mijn rariteitenkabinet een 5 1/4 floppy drive (jaja..) liggen met daarin een CD geramd. DE -al wat oudere klant- moest wel inderdaad wat doordrukken en had zelfs de lock switch op de drive weten dicht te drukken. de CD had krassen als van tijger klauwen
klant was zelfs boos dat hij zijn cd telefoon gids niet meer terug kreeg, want ik heb hem wel overtuigd dat het einde verhaal was..
Haha geniale actie dit van je zoontje
Dat lijken idd extreme verhalen, maar zo zijn digibeten op leeftijd nou eenmaal. Heb zulke situaties ook al geregeld meegemaakt als familie IT support.superduper schreef op woensdag 25 april 2018 @ 11:17:
. DE -al wat oudere klant- moest wel inderdaad wat doordrukken en had zelfs de lock switch op de drive weten dicht te drukken.

Inderdaad, ik was ook niet eens boos op hemLopendeVogel schreef op woensdag 25 april 2018 @ 11:21:
[...]
Haha geniale actie dit van je zoontjeAl waren de discs er niet uitgekomen en stel het werd een nieuwe xbox, de grap leeft voort
(de kruimels in je xdoos) . Kan een aardig groot gezin een week van eten
Had hem inderdaad op het aanrecht liggen toen ik hem uit elkaar haalde en we hadden net gegeten, dus dat zal t zijnStronkie schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 00:28:
hehe moest smakelijk hier om lachen.. Maar effe wat anders.. Waar staat je xbox.. op de keukentafel waar brood en andere etenswaren gegeten worden.. Of is je kleine ook creatief met eten , onder het mom , xbox heeft ook eten nodig?
(de kruimels in je xdoos) . Kan een aardig groot gezin een week van eten
[ Voor 35% gewijzigd door thijsjow op 29-04-2018 15:08 ]