Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926
Verwijderd
beetje weinig info heh, wat is je temp case/core en wat is je systeem proc/case(midi/big)...
opzich kan 7 volt heel goed, maar heb je het over casefans of over die op je proc
[heh ok edit]
PSU dus, maar de rest willen we natuurlijk wel ff weten
[/edit]
opzich kan 7 volt heel goed, maar heb je het over casefans of over die op je proc
[heh ok edit]
PSU dus, maar de rest willen we natuurlijk wel ff weten
[/edit]
Hij heeft het over de fan in zijn PSU(Power Suply Unit)
Kep helaas geen temp-meters in m'n pc. Maar het gaat hier ook alleen om de PSU (voeding) van m'n pc. Ik heb de fan van dat ding (outtake) op 7Volt gezet maar nu wordt de behuizing van de voeding zelf vrij warm. Om nog maar niet te spreken over de lucht die naar buiten komt. Een fohn is er niets bij...
mgoed. Zijn er meer mensen die dit doen en zijn er problemen bekend?
De temp. in de kast zelf valt wel mee, kep ook nog een intake fan erin zitten op 7Volt, maar verder ook nada.
De temp. in de kast zelf valt wel mee, kep ook nog een intake fan erin zitten op 7Volt, maar verder ook nada.
Verwijderd
wt voor'n mobo heb je dan? tenzij oud geloof ik niet dat je geen temp meter hebt, maar hoe dan ook ik denk dat het weinig kwaat kan, maar als je het niet vertrouwd zou ik hem weer op 12 zetten
Probleem gevonden... HIJ STAAT STIL! 
brb... ff schroeven...
brb... ff schroeven...
Ghehehe, aansluiting was prima, maar m'n vers-gelijmde heatsink had losgelaten en was in de fan terecht gekomen. Dan staat ie dus stil... 
Mgoed, problem solved.
Mgoed, problem solved.
Pagina: 1