Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco v M.
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-07-2018
Kan iemand mij vertellen hoe ik een kinderslot op een bestaand PS4 account kan plaatsen? Ik vind de kinderen teveel gamen en wil een slot plaatsen maar ik kan het niet vinden. Alleen als je een nieuw account aanmaakt kom ik die optie tegen.

Alvast bedankt.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

http://manuals.playstatio...ps4/basic/about_kids.html

Daar staat het prima uitgelegd denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco v M.
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-07-2018
Bedankt voor je reactie maar dit is als je een account gaat aanmaken. Mijn jongens hebben al een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://offspring.lifehac...ental-controls-1823650332

Als ik dit lees lijkt het me toch aardig mogelijk. Waar Google je allemaal wel niet brengt op zo een avond. Succes. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:24

The Eagle

I wear my sunglasses at night

En toch, gewoon de snoer loskoppelen en slechts beperkt toestaan lijkt me net zo effectief.

[ Voor 146% gewijzigd door Geronimous op 25-04-2018 22:17 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 15:33
Hoi Kinderen,

Jullie gamen veel te veel, jullie mogen vanaf nu nog 1 uur per dag gamen, daarna controllers inleveren...done, probleem opgelost

[ Voor 161% gewijzigd door Geronimous op 25-04-2018 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
Heb je al een Gezin aangemaakt en je kids toegevoegd? Bij dat toevoegen geef je namelijk aan hoe oud ze zijn. Als dat eenmaal is gedaan kun je allerlei zaken toestaan of niet toestaan, en uiteindelijk ook aangeven wat de speeltijd mag zijn etc.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreX
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-05 16:06

CreX

Princess Leia: @(-_-)@

Qweridee schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 23:44:
Hoi Kinderen,

Jullie gamen veel te veel, jullie mogen vanaf nu nog 1 uur per dag gamen, daarna controllers inleveren...done, probleem opgelost
Ja dit dus, ik kon 25 jaar geleden ook prima afspraken maken met mijn ouders over hoelang ik achter de SNES of de pc mocht zitten. Daarbij hadden wij maar 1 console en pc en die stonden in de woonkamer waardoor er constant toezicht op was. Niet luisteren betekende stekker er uit en hij ging gewoon een week niet meer aan.

Don’t ever wrestle with a pig. You’ll both get dirty, but the pig will enjoy it. —Cale Yarborough

Pagina: 1