ik heb strepen onder bepaalde woorden en letters maar ik weet niet hoe het er is gekomen en hoe ik het weg moet halen, ik heb een iphone 5s met de nieuwste ios update.
Vraag
Beste antwoord (via Daedalus op 25-04-2018 11:08)
Maar goed even niet over je slechte spelling.Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 23:17:
die strepen zitten in het instelling menu links boven bij de ''terug knop'' (als je bijv. bij wifi zit)
Je hebt Knopvormen aan staan.

[ Voor 42% gewijzigd door Donstil op 24-04-2018 23:28 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Alle reacties
Ik ben niet bekend met iOS, maar dat klinkt heel erg als een spellingscontrole. Even op Google zoeken hoe je die moet uit zetten.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Er zitten al 2 spelfouten in de 3 woorden van je topic titel. Dus ik denk dat het de spellingscontrole is.
😂😂RocketKoen schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:18:
Er zitten al 2 spelfouten in de 3 woorden van je topic titel. Dus ik denk dat het de spellingscontrole is.
De oplossing is in dit geval: zorg dat je geen spelfouten maakt. Dan heb je daar al stukken minder last van.
In the land of the blind, the one-eyed man is king.
het zit onder de woorden in de instellingen de appstore startscherm en ik maak gebruik van de spelcontrole
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2018 22:32 ]
Nu ook nog even gebruik maken van de leestekens en je komt al heel ver.Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 22:31:
het zit onder de woorden in de instellingen de appstore startscherm en ik maak gebruik van de spelcontrole
en waarom zou dat niet kunnen? Nu ben ik wel benieuwdVerwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 23:00:
het is jammer dat ik niet mijn screenshot kan toevoegen

tijd voor wat klusjes!
die strepen zitten in het instelling menu links boven bij de ''terug knop'' (als je bijv. bij wifi zit)
@Verwijderd http://compressjpeg.com/ ff je screenshot uploaden, en daarna hier toevoegen
𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾
Maar goed even niet over je slechte spelling.Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 23:17:
Je hebt Knopvormen aan staan.

[ Voor 42% gewijzigd door Donstil op 24-04-2018 23:28 ]
@Verwijderd mooi dat het is opgelost, maar zou je voor je volgende topic eerst Het algemeen beleid nog 'ns goed door willen lezen? We verwachten hier enige mate van eigen inzet, en dat is ook waarom je een template kreeg toen je je topic opende. Je hoeft absoluut geen expert te zijn, maar het is vaak erg handig om te vermelden wat je zelf hebt gezocht, gevonden en geprobeerd. Op die manier kunnen we je het beste helpen, en komen we niet met oplossingen die je al lang en breed hebt geprobeerd. Daarnaast laat het zien dat je zelf ook moeite wilt doen om een oplossing te vinden, en dat je niet hier komt om je vraag te dumpen.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Pagina: 1