[Online.nl] Mijn ervaring

Pagina: 1
Acties:
  • 530 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRinus
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 20:25
Afgelopen september zag ik op mijn bankrekening dat provider online.nl plotseling €48,- van mijn rekening afgeschreven hadden i.p.v €42,50 op de nota zag ik dat het maandelijkse tarief verhoogd was.

Ik dacht wat vreemd, toch eens vragen waar dat voor is. Nu blijkt dat ze destijds een prijsverhoging doorgevoerd hadden ter verbetering van de dienst. Nou is €5,50 een vehoging van bijna 13% wat niet meer onder de norm inflatie correctie valt en ik dacht: "Mooi, overstappen naar een goedkopere provider dan maar" O-)

5 emails met de klanten service verder bleek dat ze een brief + een email hebben verstuurd met hierin aangekondigd dat er een prijs verhoging zou plaats vinden en dat ik 1 maand de tijd heb gehad om op te zeggen. Helaas heb ik geen van beide ontvangen en voor opzeggen was ik te laat :/

Vandaag zie ik op hun website dat mijn huidige abonnement voor €42,50 afgesloten kan worden terwijl ik nog steeds €48,- betaal. :(

Over bugs in de modem, 1 week geen tv, zeggen dat ze terug bellen maar dit niet meer doen zal ik verder niet meer in gaan.

De manier waarop de klanten service mij destijds behandelde en niet de moeite nam om een kopie van de email te sturen die volgens hen in de spambox van mijn GMail was beland was genoeg reden om hen duidelijk te vertellen dat ik in elk geval nooit meer klant zal worden...

Een tweejarig contract afsluiten is ook niet iets wat ik snel zal overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-10 20:02

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, wij zijn niet de provider Online.nl. dus je rant op de gang van zaken daar kunnen we niet zoveel mee.

De beste plaats voor een dergelijke klacht is bij de provider zelf.

Vanwege het gebrek aan discussie materiaal, dicht.

Dit topic is gesloten.