Onlangs heb ik een nieuwe tv gekocht, de Samsung UE65MU8000. Alleen ben ik er totaal niet tevreden over. Vooral bij sport blijft het beeld zichtbaar een beetje hangen, soort van rare lag. Er valt wel te kijken maar het is enorm storend.
Op de ps4 heb ik hier (in mindere maat) ook last van, in games zoals fifa of god of war is het erg vervelend maar ook in het menu zelfs merk ik soms een kleine schok.
Het probleem is alleen dat ik totaal niet weet waar het aan ligt, de acties die ik zelf heb ondernomen zijn als volgt:
- Geheel nieuw scherm
- Nieuwe bekabeling - HDMI en COAX
- Nieuwe Tv Module
- Andere ps4 aangesloten
- Alle beeldverbeteraars uitgezet
- HDR uitgeschakeld
Misschien weet iemand hier hoe ik dit probleem kan oplossen of mij in de goede richting te sturen, Voor het bedrag dat ik heb neergelegd voor deze televisie had ik toch wat meer verwacht maar helaas valt het tot nu toe tegen.
Alle hulp is welkom
Op de ps4 heb ik hier (in mindere maat) ook last van, in games zoals fifa of god of war is het erg vervelend maar ook in het menu zelfs merk ik soms een kleine schok.
Het probleem is alleen dat ik totaal niet weet waar het aan ligt, de acties die ik zelf heb ondernomen zijn als volgt:
- Geheel nieuw scherm
- Nieuwe bekabeling - HDMI en COAX
- Nieuwe Tv Module
- Andere ps4 aangesloten
- Alle beeldverbeteraars uitgezet
- HDR uitgeschakeld
Misschien weet iemand hier hoe ik dit probleem kan oplossen of mij in de goede richting te sturen, Voor het bedrag dat ik heb neergelegd voor deze televisie had ik toch wat meer verwacht maar helaas valt het tot nu toe tegen.
Alle hulp is welkom