T&L drivers viper2 fake!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:32

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Ik heb die nieuwe viper2 drivers binnengehaald en nu merk ik niets aan prestatie... Onder geen spel.. En nu merkt ik dat ik niet de enigste ben.. Bij savage land komt nu een geruchten stroom op gang dat s3 gewoon een aan/uit vinkje in de drivers heeft gezet om de "klanten" rustig te houden... Ik ben benieuwt wie de eerste officeele benchmark met met die drivers heeft.. Zijn hier meer tweakers die niets merken van snelheid winst...?

AKA Rinkel weblog

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Of is het tweede probleem waar s3 mee zit.. Dat de chip de bandbreedte niet aan kan..

Misschien is de Savage2000 BUG groter dan ze ooit bij s3 hadden kunnen dromen...

3dmark2000 met oude drivers 1300
nieuwe drivers met t&l driver 1050

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

En jij denkt dat T&L de boel veel sneller maakt? T&L is gewoon een opgehypt iets (hartelijk dank Nvidia) dat nauwelijks snelheid verbeterd...

• Bomberman
  • Laatst online: 20-01 15:31
T&L stelt bij nVidia tenminste iets voor, in tegenstelling tot bij S3/Diamond...

PC Specs

Verwijderd

T&L stelt bij nVidia tenminste iets voor, in tegenstelling tot bij S3/Diamond...

Wat dan?

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
[overdrijfmode]
Als je een cpu sneller dan een 486 hebt dan kan je T&L beter aan je processor overlaten.
[/overdrijfmode]

Tot nu toe is het zo dat er A geen goeie je support is voor T&L, en 2 ;) dat de kracht van de T&L engine van elke GPU niet genoeg is om de kracht van de cpu's te evenaren. De GeForce 2 komt al in de buurt maar een P3 / Athlon op 1 GHz trekt hem er alweer uit.

Verwijderd

Ja alsof iedereen een 1ghz systeem heeft, doe even normaal. T&L werkt dus wel iets op mijn systeem cely366@550. Kijk het is niet 3 keer sneller maar zeker 10% en voor elke procent meer doe ik mee. Ik geef toe dat T&L door nvidia als super technologie wordt beschreven en dat dat niet zo is, maar het helpt zeker wel. En tja van die viper van s3, is gewoon zielig van s3 om zo je klanten koest te houden.

• Onno
  • Niet online
Oh. Vertel jij dan wat S3 moet doen.

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
zal ik eens vertellen wat S3 moet dan... Een nieuwe chip ontwerpen (die ze al hebben) waar de t&l bug uit is.. Ik heb op mijn viper2 garantie en die is van toepassing voor fouten van fabricanten...

Hebben jullie een vermoeden waar ik heen wel gaan

AKA Rinkel weblog

• Gert
  • Laatst online: 05-12-2025
Ja, naar iets dat toch niet kan.
De t&l functie werkt wel, ze zeggen niet dat het nut heeft, dat denkt iedereen er maar bij. Daar kan je S3 niet op aanspreken.

Verwijderd

Er zijn nog maar weinig of geen programma's en zeker weinig spellen die de T&L functie optimaal ondersteunen, de threedemo laat met de Savage drivers met T&L wel een verbetering zien,maar msscien is dit proggie wel alleen geoptimaliseerd voor (hardware)t&L en niet voor software T&L dus of dit een juist beeld schetst van de verhoudingen is de vraag, wat spellen betreft is fillrate steeds nog de grootste faktor, dus denk maar niet dat je er mee vooruitgaat, sterker in Q3 vreet T&L fillrate en kan de performance omlaag gaan op kaarten met te weinig fillrate (lees Savage200).

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
savage heeft volgens mij gewoon een mislukte hardware T&L engine en de drivers ervoor nog rampzaliger. de kaart is ook eigenlijk alleen goed voor quake3. is er ook oorspronkelijk voor gemaakt. jammes dat ut nu zo populair is, nu proberen ze met driver updates hem ook op andere spellen draaiende te krijgen
Pagina: 1