Ik gebruik momenteel een Mionix NAOS 7000 met optische sensor. Prachtig ding, maar hij is stervende! (Scrollwiel gaat stroef, middlemouse werkt niet meer, sidebuttons worden sloppy)
Ben dus op zoek naar een vervanger, maar kom een aantal problemen tegen.
De G502 ligt bijvoorbeeld heerlijk in de hand, maar is wat te zwaar voor het urenlange gebruik.
De Rival 310 kan ik nergens fysiek testen en blijkbaar laat de quality control te wensen over.
Corsair muizen is weinig over te lezen.
En een meerendeel muizen ligt mij niet lekker in de hand.
De belangrijkste criterium zijn een goeie, optische, sensor. Bedraad. Lekker in de hand voor een volledige palm grip. En een goede bouwkwaliteit. Mijn muizen gaan te vaak stuk.
Het liefste heb ik 2 vingers op de knoppen in plaats van 3 zoals met de Mionix NAOS de bedoeling is. Natuurlijk bestaat de perfecte muis niet, en weet ik dat ik ergens compromis moet maken.
Max kosten is 65 euro (/misschien/ 70 als het echt zo'n fantastisch ding is en je mij daar van kan overtuigen)
Beetje corsair fanboy btw, met mijn corsair keyboard muismat en case.
Ben dus op zoek naar een vervanger, maar kom een aantal problemen tegen.
De G502 ligt bijvoorbeeld heerlijk in de hand, maar is wat te zwaar voor het urenlange gebruik.
De Rival 310 kan ik nergens fysiek testen en blijkbaar laat de quality control te wensen over.
Corsair muizen is weinig over te lezen.
En een meerendeel muizen ligt mij niet lekker in de hand.
De belangrijkste criterium zijn een goeie, optische, sensor. Bedraad. Lekker in de hand voor een volledige palm grip. En een goede bouwkwaliteit. Mijn muizen gaan te vaak stuk.
Het liefste heb ik 2 vingers op de knoppen in plaats van 3 zoals met de Mionix NAOS de bedoeling is. Natuurlijk bestaat de perfecte muis niet, en weet ik dat ik ergens compromis moet maken.
Max kosten is 65 euro (/misschien/ 70 als het echt zo'n fantastisch ding is en je mij daar van kan overtuigen)
Beetje corsair fanboy btw, met mijn corsair keyboard muismat en case.