Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Alle soorten games kunnnen op hoge/max setting zonder te veel haperen. Maar vooral VR ready kunnen zijn voor later.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. Max. €2000, mag perfect tweedehands zijn. Ik hen geen ervaring met zelf in elkaar steken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet specifiek, het systeem zou upgradbaar moeten zijn voor de toekomst.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb vooral opbestaande desktops met gtx 1080 of gtx 1080 ti gekeken op tweedehands sites.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In mijn hoofd zit (nog steeds) dat nvidia betere performance geeft en betere compatibiliteit maar dat kan ook perfect verkeerd zijn ;-)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst niet te luid/te veel stroom verbruik tijdens het niet-gamen bv. Bij het gebruik bij schoolgebruik.
Ga je overklokken?
Geen ervaring mee, alles binnen de garantie zie ik wel eens zitten om naar te kijken.
Wat verwacht je van ons?
Suggesties waarop te letten, vooral op vlak van moederbord met compatibiliteit naar later toe, heb ik geen ervaring. Daarbuiten heb ik enkele tweedehands build gevonden: zijn deze spec goed tov de prijs en toekomstig nog veel compatibel?
Voor 1500 euro:
Alle soorten games kunnnen op hoge/max setting zonder te veel haperen. Maar vooral VR ready kunnen zijn voor later.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. Max. €2000, mag perfect tweedehands zijn. Ik hen geen ervaring met zelf in elkaar steken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet specifiek, het systeem zou upgradbaar moeten zijn voor de toekomst.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb vooral opbestaande desktops met gtx 1080 of gtx 1080 ti gekeken op tweedehands sites.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In mijn hoofd zit (nog steeds) dat nvidia betere performance geeft en betere compatibiliteit maar dat kan ook perfect verkeerd zijn ;-)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst niet te luid/te veel stroom verbruik tijdens het niet-gamen bv. Bij het gebruik bij schoolgebruik.
Ga je overklokken?
Geen ervaring mee, alles binnen de garantie zie ik wel eens zitten om naar te kijken.
Wat verwacht je van ons?
Suggesties waarop te letten, vooral op vlak van moederbord met compatibiliteit naar later toe, heb ik geen ervaring. Daarbuiten heb ik enkele tweedehands build gevonden: zijn deze spec goed tov de prijs en toekomstig nog veel compatibel?
Voor 1500 euro:
- Dual Hex Core XEON 2.8GHz -12 True cores (24 show in Windows with Hyperthreading)
- 24GB DD3 PC10600R ECC RAM/Memory
- DVD Burner (burns DVD's and CD's)
- New NVIDIA GeForce GTX 1080 8GB Graphics Card (supports 4 monitors)
- New 256GB Solid State Drive (greatly improves overall performance)
- New 1TB Hard Drive (for the large files)
- Windows 10 Pro Activated with COA and DirectX 12
- Wireless WiFi
- 8 USB Ports
- Onboard Sound
- eSATA Port
- 2 x PCIe x16 Slots (one is used for the graphics card)
- 2 x PCIe Slot x8 Slots
- PCI Slot
- PCI-X Slot
- Parallel and Comm Port
- 875W Power Supply
- gtx 1 080ti
- i7 7700k
- Meer specificaties gevraagd :-)