Tweakers Express 2018

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PassyFox
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-05-2020
Het is weer bijna Mei en tijd om de redactie te bestoken met vragen of we weer gaan? _/-\o_

Ik zelf heb enorm veel zin om voor de 5de keer te gaan en er een mooie jubileum tocht van te maken :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:09

Nogne

>.<

PassyFox schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 13:26:
Het is weer bijna Mei en tijd om de redactie te bestoken met vragen of we weer gaan? _/-\o_
Ik kan je helaas mededelen, dat de Tweaker Express dit jaar niet gaat rijden.
Bron: abbo forum.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:05

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

Geen tweakers express dit jaar.
abbo forum, voor als je toegang hebt alle informatie hier:
Tweakers Express 2018: Gaan we?

[ Voor 65% gewijzigd door Smuggler op 24-04-2018 13:46 ]

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreRutten
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 24-02-2021

AndreRutten

Battlenet: Dre#2455

Ik heb geen toegang, maar ben wel al 2x mee geweest. Kan iemand die wel toegang heeft misschien wat details posten waarom we dit jaar niet gaan?

Twitch | Overwatch | Warcraft | Hearthstone | Diablo III | Starcraft II | Heroes of the Storm | Dre#2455

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

AndreRutten schreef op woensdag 25 april 2018 @ 12:49:
Ik heb geen toegang, maar ben wel al 2x mee geweest. Kan iemand die wel toegang heeft misschien wat details posten waarom we dit jaar niet gaan?
Ginz schreef op zondag 15 april 2018 @ 13:45:
De Tweakers Express zal in 2018 niet gaan rijden.

We zijn nog wel met een ander idee bezig voor de Gamescom, maar ook dat is nog niet zeker. De kans is ook groot dat we gewoon een heel ander gaming evenement gaan doen met bijvoorbeeld eSports
Reden; niet direct gegeven maar kan me voorstellendl dat het vertrek van Zeef iets ermee te maken heeft alsmede de interesse & kosten & totale planning/voorbereiding.

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 25-04-2018 12:53 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Jammer dat het dit jaar niet door gaat, wel jammer dat de niet-abo medemens niet tijdig krijgt te horen dat het niet door gaat wanneer de kogel al door de kerk is en dat er naar gevraagd moet worden. Verbeterpunt voor volgende keer. :)

Edit: @MAX3400 post net voor mij.
MAX3400 schreef op woensdag 25 april 2018 @ 12:51:
[...]

[...]

Reden; niet direct gegeven maar kan me voorstellendl dat het vertrek van Zeef iets ermee te maken heeft alsmede de interesse & kosten & totale planning/voorbereiding.
Duidelijk, echter staat de vraag nog steeds waarom het niet door gaat. :)

[ Voor 47% gewijzigd door Slavy op 25-04-2018 12:54 ]

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreRutten

AndreRutten

@MAX3400 bedankt voor je toelichting.

Wel balen, ik had er zin in. Nu maar op eigen houtje dan... Moet ik wel alle tweaker-tasjes missen als ik bij een bepaalde Mexicaan op het terras zit.

Twitch | Overwatch | Warcraft | Hearthstone | Diablo III | Starcraft II | Heroes of the Storm | Dre#2455

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@Slavy we hoeven niet alle notulen van T.net HQ te hebben, toch? Misschien staat er wel in dat ze jou nietmee willen hebben; ook zo sneu om dat pontificaal op de frontpage te plempen... ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:41

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

AndreRutten schreef op woensdag 25 april 2018 @ 12:54:
@MAX3400 bedankt voor je toelichting.

Wel balen, ik had er zin in. Nu maar op eigen houtje dan... Moet ik wel alle tweaker-tasjes missen als ik bij een bepaalde Mexicaan op het terras zit.
Inderdaad jammer, ook voor Café Especial die nu een stukje omzet missen en zich misschien wel afvragen waar al die rare Hollanders met rode tasjes ineens gebleven zijn.... ;)

Specs

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:46
MAX3400 schreef op woensdag 25 april 2018 @ 12:51:
[...]

[...]

Teveel eer. Vziw heeft dat er niets mee te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-05 15:21

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Misschien dat @Anoniem: 743245 er iets meer over kan (en mag) zeggen?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AndreRutten

AndreRutten

Ik heb inmiddels zelf kaartjes bemachtigd voor de zaterdag alsmede een hotel voor een weekendje Keulen en zal mijn best doen om het omzetverlies van Café Especial enigszins te beperken.

Blijft jammer dat de trein niet rijdt; enige uitleg zou fijn zijn, ook m.b.t. eventuele plannen voor het jaar erop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:10

Kiswum

Gadget reviewer

Ik heb vorig jaar aangeven dat ik voorlopig niet meer mee ga met de Tweakers Express, wellicht is dat de reden geweest om het geheel af te lasten ;)
De hoofdreden waarom ik niet ga, is doordat Gamescom en de IFA te dicht op elkaar zitten. Mijn keuze is daardoor naar de IFA gegaan en daarnaast eventueel Firstlook :D

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PassyFox
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-05-2020
Inmiddels is er een officiële mail geweest vanuit Gamescom dat de zaterdag volledig is uitverkocht. Ik vind de gang van zaken zeer betreurenswaardig dat alleen het ABBO forum op de hoogte is gesteld dat de Tweakers trein niet gaat rijden dit jaar. Een duidelijke reden waarom of wat misschien een andere optie is wat word georganiseerd word er ook niet echt gegeven. In ieder geval jammer dat ze het 5 jarige lustrum niet gaan halen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AndreRutten

AndreRutten

PassyFox schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 13:57:
Inmiddels is er een officiële mail geweest vanuit Gamescom dat de zaterdag volledig is uitverkocht. Ik vind de gang van zaken zeer betreurenswaardig dat alleen het ABBO forum op de hoogte is gesteld dat de Tweakers trein niet gaat rijden dit jaar. Een duidelijke reden waarom of wat misschien een andere optie is wat word georganiseerd word er ook niet echt gegeven. In ieder geval jammer dat ze het 5 jarige lustrum niet gaan halen.
Ik kan me hier alleen bij aansluiten, ik stuitte per toeval op de post van @PassyFox waardoor ik heb meegekregen dat de Tweakersexpress niet rijdt. Ik heb daardoor gelukkig nog op tijd zelf kaartjes voor de zaterdag kunnen kopen.

Ik had het netjes gevonden als dit nieuws gewoon op de frontpage was gepresenteerd toen bekend was dat de trein niet ging rijden. Het zou mijn 3e jaar zijn geweest met de trein, naar zoiets kijk je uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

PassyFox schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 13:57:
Mee eens, het gross van de Tweakers heeft geen abo dus heeft ook geen inzage op dat forum. Het komt nu over dat het elk jaar groots werd gepresenteerd en nu keihard in de doofpot wordt gestopt. Een kort item op de FP met de melding "jongens, helaas gaat de Tweakers Express niet door" zonder te veel op de details in te treden (want we hoeven niet alles te weten wat op de achtergrond gebeurd) had toch wel even netjes geweest.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 22:56
Kiswum schreef op maandag 28 mei 2018 @ 23:14:
Ik heb vorig jaar aangeven dat ik voorlopig niet meer mee ga met de Tweakers Express, wellicht is dat de reden geweest om het geheel af te lasten ;)
De hoofdreden waarom ik niet ga, is doordat Gamescom en de IFA te dicht op elkaar zitten. Mijn keuze is daardoor naar de IFA gegaan en daarnaast eventueel Firstlook :D
IFA is wel cool. Nog leuker is om een week op de beurs te staan (ooit eens gedaan voor NXP). Dat is flink doorhalen in Berlijn zo'n week en 9 uur weer strak geschoren op de stand.

Wat mij op Gamescom tegenstond waren de ID-checks voor de demo's en nog erger de mega rijen voor de demo's. 1 a 2 uur in de rij staan voor 10 minuten gamen is mij te gortig.

Ik heb dit jaar besloten maar weer eens naar de IBC in Amsterdam te gaan. Toegang gratis, het is een professionale beurs voor "Broadcasting", maar met de hype rond 4K en HDR op dit moment is het wel weer eens leuk om te gaan. Beurs is zo'n beetje de complete RAI. Ook in September.

Hint: aanmelden voor Augustus via de site is gratis. Anders moet je flink dokken.

[ Voor 20% gewijzigd door loekf2 op 08-06-2018 12:15 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-05 20:37

PcDealer

HP ftw \o/

Ik zie op een LinkedIn profiel van iemand een belangrijke ontwikkeling in de plaats van de Tweakers Express. Aangezien het niet voor niet ingelogde gebruikers te zien is, deel ik het niet.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
PcDealer schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 02:25:
Ik zie op een LinkedIn profiel van iemand een belangrijke ontwikkeling in de plaats van de Tweakers Express. Aangezien het niet voor niet ingelogde gebruikers te zien is, deel ik het niet.
Ik kan nou niet zeggen dat dit de meest zinnige post vind, zeg dit dan gewoon niet of zet betreffende info alsnog ff in dit topic. Voornamelijk wegens de onzin (en giga-faal) met abo-only info omtrend dit onderwerp.

[ Voor 12% gewijzigd door Lanfear89 op 09-06-2018 03:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Lanfear89 schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 03:06:
[...]

Ik kan nou niet zeggen dat dit de meest zinnige post vind, zeg dit dan gewoon niet of zet betreffende info alsnog ff in dit topic. Voornamelijk wegens de onzin (en giga-faal) met abo-only info omtrend dit onderwerp.
Je kunt mij niet verantwoordelijk houden voor het gebrek aan communicatie aan de kant van tweakers.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Bart Zoetmulder
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-05 18:25
Tijd voor een reactie vanuit HQ. De Tweakers Express zal dit jaar inderdaad niet rijden. Dat heeft overigens niets met geld, interesse of Zeef te maken. De Tweakers Express is 4 jaar lang succesvol geweest en we hebben vele blije tweakertjes naar de Gamescom gebracht. We hebben er ook lang over gedaan om deze 'darling' te killen. Er waren geluiden om een final edition te doen, lustrum reis en daarna stoppen, dat was mooi geweest, maar niet haalbaar.

Het is zo dat we deze Tweakers Express, maar ook de Meet Ups, de Tweakers Awards, De Development Summit en nog vele andere partner events allemaal in eigen huis bedenken en produceren. Daar zijn 6 mensen full time mee bezig. Die kalender is propvol en dus moeten we soms keuzes maken. En nu dus ook.

We gaan nu een volledig nieuw evenement organiseren, grootser en iets wat we weer een aantal jaar willen gaan doen. We moesten concluderen (hoe graag we dat ook wel hadden gewild) dat een combinatie van de Tweakers Express en het nieuwe event niet haalbaar is.

Overigens zal komende week (we hebben maandag een stand up met Wout en Guido) de communicatie plaatsvinden via een .plan waarin bovenstaande verder uitgelegd zal worden.

We hebben er vertrouwen in dat we iets heel erg gaafs gaan doen, waar jullie misschien ook wel allemaal naartoe willen gaan, maar daarover dus volgende week meer!

Keep u posted!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-05 14:18

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Waarom geef je op LinkedIn meer informatie weg dan hier Bart?

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart Zoetmulder
Equator schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 09:58:
Waarom geef je op LinkedIn meer informatie weg dan hier Bart?
Dat is niet de bedoeling, maar ik snap wel waarom je dat vraagt. Het vraagt om een antwoord, vandaar onderstaand de tekst die op mijn LinkedIn staat:

Announcement; Tweakers goes into e-sports!

The last 4 years we’ve set the bar on gaming events with the Tweakers Express. It was a huge success with yearly 750 enthusiastic tweakers on a gaming-train to the Gamescom.

But we need to kill our darling, because it’s time for something new! With the enormous growth of E-sports in the BeNeLux in mind, we’re launching the gaming event of the future:

TWEAKERS GAMING LIVE!

Enter the next level in a 3-day gaming-Walhalla where LAN, E-sports and Partner Experiences come together.

Are you ready to partner up for Tweakers Gaming Live? DM for more info!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Equator

Equator

Crew Council

#whisky #barista

En was het nou echt niet mogelijk om dit eerst hier te roepen voordat je het wereldkundig maakt op een ander platform dan je beoogde community?

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Equator schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 10:03:
En was het nou echt niet mogelijk om dit eerst hier te roepen voordat je het wereldkundig maakt op een ander platform dan je beoogde community?
Dit, daarnaast, waarom posten in een topic wat over de Tweakers Express gaat en niet in een nieuw topic (die je sticky maakt en naartoe linked) of op de FP gewoon? Zoveel mensen lezen dit topic ook weer niet en wat ik heb geleerd in de GoT is dat je nooit off topic mag gaan :z

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart Zoetmulder
Equator schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 10:03:
Dat is onzorgvuldig. Nadeel is dat ik in de veronderstelling was dat e.e.a. al gecommuniceerd was (stoppen Tweakers Express), naar nu blijkt is dat alleen in het abbo forum geweest.

Mijn excuses dat nu voor de muziek uit het balletje is gaan rollen door mijn (b2b) LinkedIn post. Had fijner (en beter) geweest als die synchroon had gelopen met het .plan van komende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Slavy schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 10:06:
[...]

Dit, daarnaast, waarom posten in een topic wat over de Tweakers Express gaat en niet in een nieuw topic (die je sticky maakt en naartoe linked) of op de FP gewoon? Zoveel mensen lezen dit topic ook weer niet en wat ik heb geleerd in de GoT is dat je nooit off topic mag gaan :z
Zeker een goed idee om sticky te maken en nieuws bericht op FP zetten.

Aan bij adjes, zulke discussies horen misschien in crewfora?

Het grote adblocking topic

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Equator

Equator

Crew Council

#whisky #barista

SRich schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 10:09:
[...]

Zeker een goed idee om sticky te maken en nieuws bericht op FP zetten.

Aan bij adjes, zulke discussies horen misschien in crewfora?
Ik heb als admin helemaal niets met de organisatie rondom de Tweakers express te maken. Ik reageer hier dan ook als persoon, een gebruiker, net als jullie :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

@SRich @Equator mooi om te zien dat er crew is die kritisch durft te zijn (y) , dat houdt elkaar scherp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
PcDealer schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 10:52:
@SRich @Equator mooi om te zien dat er crew is die kritisch durft te zijn (y) , dat houdt elkaar scherp.
Dat is zeker waar...

_/-\o_ (y)

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-05 16:05
Dat meen je niet! shit dit jaar wilde ik juist gaan na 2 jaar twijfelen maar niet doen :( zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jetspiking
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09-02 21:01
@mugenmarco

Zelfde voor mij, baal er echt enorm van, had graag een keertje meegegaan..

https://www.linkedin.com/in/dustinhendriks/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Anoniem: 1068241

Gelukkig rijdt de Deutsche Bahn ook gewoon naar Keulen, dus Tweakers kunnen nog steeds met de trein naar de Gamescom. En eventueel met een kratje Duits bier terug keren :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:01

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Anoniem: 1068241 schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 16:58:
Gelukkig rijdt de Deutsche Bahn ook gewoon naar Keulen, dus Tweakers kunnen nog steeds met de trein naar de Gamescom. En eventueel met een kratje Duits bier terug keren :+
Tuurlijk. Gewoon de ICE pakken en in het gezelschapshokje met je vrienden lekker bier zuipen \o/

Hoe meer tweakers, hoe meer vreugd. Welkom in de high-speed Tweakers Express _O_

[ Voor 9% gewijzigd door AW_Bos op 09-06-2018 17:06 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:07

Case_C

[Team Carrack]

Leuk dat er een ander groot event komt, maar toch idioot dat je er een goed werkend concept voor stop zet? Maarja een 3-daags evenement zorgt natuurlijk voor een berg meer aanwezigheid van Tweakers dan een dagje op en neer met de trein...

De wijze van communicatie helpt er in ieder geval niet mee aan het enthousiasme voor een ander event. Persoonlijk boeit e-sport me ook totaal niet, met als uitzondering AoE2 wat ik thuis prima kan kijken.

Maar we gaan wel zien wat er in dat .plan gaat staan, dan is 't na 3 maanden toch een keer duidelijk op de FP dat er dit jaar geen trein rijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:41

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik begrijp ook niet helemaal waarom er niet eerst een Poll gehouden is, om te beginnen in het ABO forum als eerste indicatie.

Geef je de voorkeur aan de Tweakers Express [ ]

Geef je de voorkeur aan een E-sports evenement [ ]

Zou ik zelf wel gedaan hebben tenminste, maar ik werk dan ook niet op de Tweakers HQ... ;)

Specs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-05 15:21

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zo'n Express biedt per definitie maar plek aan nog geen 500 man. Da's leuk voor die 500 man maar een groter gamegerelateerd event is voor veel meer mensen toegankelijk. Daarnaast lijkt het me nogal prematuur om nu al te gaan lopen roepen dat het allemaal slechter is want we (ja, ik ook) weten nog helemaal niet wat het precies allemaal gaat inhouden. Zullen we gewoon even die .plan van volgende week afwachten? ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

NMe schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:10:
Zo'n Express biedt per definitie maar plek aan nog geen 500 man.
750 hoor! B)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:01

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Plus dat het voor sommigen een flinke prijs is, om met de trein mee te mogen. Een event zou misschien wel goedkoper zijn qua entree, en een grotere capaciteit bieden.

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-05 21:21
>> A&E

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Pagina: 1