Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Vraag
Alle reacties
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Nu zijn alle (wolkjes) gekleurd, en zie je niet of je eerder heb gepost. Als er een zwart puntje/dot in kan weet je gelijk of je al eerder hebt gepost in betreffend onderwerp
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

[ Voor 28% gewijzigd door Hackus op 24-04-2018 13:18 ]
Intentionally left blank
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Misschien is het makkelijker om bij komende nieuwe berichten in te voeren, ipv ook in geschiedeniscrisp schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 13:38:
Technisch is dat wel te doen, maar om het in alle verschillende listings door te voeren vergt wel aanpassingen op meerdere punten in de code.
voor actief lid niet lijkt mij. soms zet je een onderwerp -verborgen- om het even niet te volgen.Trinsec schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 13:41:
Is dit niet waar 'Mijn Topics' voor bedoeld is? Dat je in 1 oogopslag kan zien in welke topics je hebt gepost?
[ Voor 36% gewijzigd door Hackus op 24-04-2018 13:45 ]
Dat maakt het zeer waarschijnlijk alleen maar lastiger.Hackus schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 13:42:
[...]
Misschien is het makkelijker om bij komende nieuwe berichten in te voeren, ipv ook in geschiedenis
InderdaadNMe schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 13:43:
Ik zie er wel meerwaarde in in elk geval.
[...]
Dat maakt het zeer waarschijnlijk alleen maar lastiger.
In feite is het technisch niets meer dan een left-join toevoegen en een template aanpassen. Alleen die left-join moet op meerdere plekken in de code dan gedaan worden (legacy monolitische software...)
Intentionally left blank
[ Voor 6% gewijzigd door Hackus op 07-05-2018 14:56 ]
Misschien, als het genoeg duimpjes krijgtHackus schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:55:
Komt het in de molen voor komende update ?
Intentionally left blank
Doordat GOT zo enorm groot is en ik een brede interesse heb, kan ik geen eenvoudigere manier verzinnen om op de hoogte te blijven van topics die voor mij interessant zijn.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Intentionally left blank
Dat werkt eerder de andere kant op, denk ik. Met deze marker zou je bij het bladeren door Actieve Topics kunnen zien dat je ergens al in hebt gepost. Voor mij zou dat dan juist een reden kunnen zijn om het niet meer aan te klikken - bij sommige onderwerpen post ik een keer m'n mening of advies en daarna hoef ik de ellenlange discussie niet meer zo nodig te volgen. En zeker als een wat ouder topic weer 'ns 'n kick krijgt en ik vanaf het begin ga lezen, wil het nog wel 'ns voorkomen dat ik m'n vroegere zelf tegenkomTrinsec schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 13:41:
Is dit niet waar 'Mijn Topics' voor bedoeld is? Dat je in 1 oogopslag kan zien in welke topics je hebt gepost?
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Ik werk niet voor Tweakers dus geen idee.
crisp schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 11:42:
Kicken hier heeft geen zin. Als je idee genoeg duimpjes krijgt dan komt het vanzelf in the picture
Is er nog naar gekeken in tussentijd, of wordt het niet besproken voor een update ?crisp schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 13:45:
[...]
Inderdaad
In feite is het technisch niets meer dan een left-join toevoegen en een template aanpassen. Alleen die left-join moet op meerdere plekken in de code dan gedaan worden (legacy monolitische software...)
Bij genoeg duimpjes komt het misschien een keer in een community pick terechtHackus schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 23:48:
[...]
Is er nog naar gekeken in tussentijd, of wordt het niet besproken voor een update ?
Intentionally left blank