Goedemiddag allemaal!
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met een monitor zoeken vandaag
Zelf zie ik namelijk door de bomen het bos niet meer..
Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe 144hz monitor +- 24 inch, het liefst ergens tussen de 200 en 300 euro. Aangezien het tijd is om van de 60hz te vervangen. Ik speel vooral shooters op de mijn computer zoals CSGO, Overwatch, Fortnite, PUBG en hier en daar een leuke single player game. Dus het leek mij een goed idee om deze stap te zetten.
Wat is je budget?
Zo tussen de 200 en 300 euro. Goedkoper mag natuurlijk alijtd! Maar ver boven de 300 euro vind ik teveel op het moment.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
[i]Ik heb helemaal geen voorkeur voor een bepaald merk, uiteraard heb ik zelf al wel een beetje zitten kijken naar wat er allemaal is. En de volgende paar monitoren kwamen toch wel erg vaak voorbij op het internet:
-> Acer G247HYLbidx (pricewatch: Acer G247HYLbidx Zwart
-> AOC G2460PF (pricewatch: AOC G2460PF Rood, Zwart
-> Viewsonic XG2402 (pricewatch: ViewSonic XG2402 Zwart
-> HP Omen 25 (pricewatch: HP Omen 25 Zwart
De vond ik er erg netjes uitzien. Maar ik lees hier en daar wat geruchten dat hij toch een aantal frames skipt!?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
AMD Radeon (TM) R9 390 Series
Intel(R) Core(TM) i5-6600K CPU @ 3.50GHz
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met een monitor zoeken vandaag
Zelf zie ik namelijk door de bomen het bos niet meer..
Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe 144hz monitor +- 24 inch, het liefst ergens tussen de 200 en 300 euro. Aangezien het tijd is om van de 60hz te vervangen. Ik speel vooral shooters op de mijn computer zoals CSGO, Overwatch, Fortnite, PUBG en hier en daar een leuke single player game. Dus het leek mij een goed idee om deze stap te zetten.
Wat is je budget?
Zo tussen de 200 en 300 euro. Goedkoper mag natuurlijk alijtd! Maar ver boven de 300 euro vind ik teveel op het moment.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
[i]Ik heb helemaal geen voorkeur voor een bepaald merk, uiteraard heb ik zelf al wel een beetje zitten kijken naar wat er allemaal is. En de volgende paar monitoren kwamen toch wel erg vaak voorbij op het internet:
-> Acer G247HYLbidx (pricewatch: Acer G247HYLbidx Zwart
-> AOC G2460PF (pricewatch: AOC G2460PF Rood, Zwart
-> Viewsonic XG2402 (pricewatch: ViewSonic XG2402 Zwart
-> HP Omen 25 (pricewatch: HP Omen 25 Zwart
De vond ik er erg netjes uitzien. Maar ik lees hier en daar wat geruchten dat hij toch een aantal frames skipt!?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
AMD Radeon (TM) R9 390 Series
Intel(R) Core(TM) i5-6600K CPU @ 3.50GHz