Hallo,
Ik ben op zoek naar een zo goedkoop, dun en licht mogelijke laptop.
De laptop zal gebruikt worden voor standaard internet browsing maar ook voor virtuele machine's - 2 á 3 tegelijk. (Ik weet niet of dit heel CPU intensief is?).
Ik ben van plan de laptop mee te namen, daarom zo klein en dun mogelijk. Schermformaat maakt mij niet uit, batterijduur is ook geen bepalende factor. 1080p scherm is een pré. Zelf heb ik nog een aantal 8GB bankjes voor laptops dus geheugen maakt ook niet uit, SSD heb ik ook nog liggen.
Ik heb zelf gekeken naar de onderstaande laptops:
https://bto.eu/product/bto-u-book-14cl824/
Ziet er mooi uit, redelijke prijs (volgens mij). Is een i3-7100U of i5 (i5-8250U) goed genoeg voor een snelle Windows 10 ervaring? En voor een aantal VM's?
Heeft iemand ervaring met BTO laptops?
Verder zag ik deze laptop in vraag en aanbod:
V&A aangeboden: HP EliteBook 820 G1 | i5 4e gen | 128SSD | 4GB | Win 10
Vind ik een mooie laptop, wel weer twijfels over de CPU.
Graag jullie advies, mochten jullie andere suggesties hebben dan hoor ik het graag!
Ik ben op zoek naar een zo goedkoop, dun en licht mogelijke laptop.
De laptop zal gebruikt worden voor standaard internet browsing maar ook voor virtuele machine's - 2 á 3 tegelijk. (Ik weet niet of dit heel CPU intensief is?).
Ik ben van plan de laptop mee te namen, daarom zo klein en dun mogelijk. Schermformaat maakt mij niet uit, batterijduur is ook geen bepalende factor. 1080p scherm is een pré. Zelf heb ik nog een aantal 8GB bankjes voor laptops dus geheugen maakt ook niet uit, SSD heb ik ook nog liggen.
Ik heb zelf gekeken naar de onderstaande laptops:
https://bto.eu/product/bto-u-book-14cl824/
Ziet er mooi uit, redelijke prijs (volgens mij). Is een i3-7100U of i5 (i5-8250U) goed genoeg voor een snelle Windows 10 ervaring? En voor een aantal VM's?
Heeft iemand ervaring met BTO laptops?
Verder zag ik deze laptop in vraag en aanbod:
V&A aangeboden: HP EliteBook 820 G1 | i5 4e gen | 128SSD | 4GB | Win 10
Vind ik een mooie laptop, wel weer twijfels over de CPU.
Graag jullie advies, mochten jullie andere suggesties hebben dan hoor ik het graag!
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"