godendag tweakers.
Ik ben al jarenlang een pc gebruiker. Dit omdat ik laptops nooit voldeden aan mijn eisen of enorm duur waren als ze er wel aan voldeden
Nu was ik laatst ingedachten om een iPad pro
Te kopen. Echter ga ik misschien binnenkort een studie volgen en is een laptop handigere.
Toen kwam ik uit Ol twee in 1 laptops die zowel tablet als laptop zijn.
Zeer handig voor op de bank als tablet en voor school en wat php werk etc als laptop
Echter lees ik dat ze ideaal zijn voor photoshop etc maar voor gaming niet
Vandaar deze topic wat is nou wijs. Een complete laptop kopen in de zelfde prijs klasse als een surfface of is de surfface toch zo slecht nog niet (prijs verhouding)
Wat ga je met je laptop doen?
Wat photshop werk, programmeren zowel php,mysql als vb.net. Af en toe film kijken op de camping, wat gamen (sims 4,cities skyline).
Wat is je budget?
rond de 1000/1200€.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ja
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
geen voorkeur.
Ik ben al jarenlang een pc gebruiker. Dit omdat ik laptops nooit voldeden aan mijn eisen of enorm duur waren als ze er wel aan voldeden
Nu was ik laatst ingedachten om een iPad pro
Te kopen. Echter ga ik misschien binnenkort een studie volgen en is een laptop handigere.
Toen kwam ik uit Ol twee in 1 laptops die zowel tablet als laptop zijn.
Zeer handig voor op de bank als tablet en voor school en wat php werk etc als laptop
Echter lees ik dat ze ideaal zijn voor photoshop etc maar voor gaming niet
Vandaar deze topic wat is nou wijs. Een complete laptop kopen in de zelfde prijs klasse als een surfface of is de surfface toch zo slecht nog niet (prijs verhouding)
Wat ga je met je laptop doen?
Wat photshop werk, programmeren zowel php,mysql als vb.net. Af en toe film kijken op de camping, wat gamen (sims 4,cities skyline).
Wat is je budget?
rond de 1000/1200€.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ja
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
geen voorkeur.