Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

2-1 laptop surface doen of toch niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-11 19:53
godendag tweakers.

Ik ben al jarenlang een pc gebruiker. Dit omdat ik laptops nooit voldeden aan mijn eisen of enorm duur waren als ze er wel aan voldeden

Nu was ik laatst ingedachten om een iPad pro
Te kopen. Echter ga ik misschien binnenkort een studie volgen en is een laptop handigere.

Toen kwam ik uit Ol twee in 1 laptops die zowel tablet als laptop zijn.

Zeer handig voor op de bank als tablet en voor school en wat php werk etc als laptop

Echter lees ik dat ze ideaal zijn voor photoshop etc maar voor gaming niet

Vandaar deze topic wat is nou wijs. Een complete laptop kopen in de zelfde prijs klasse als een surfface of is de surfface toch zo slecht nog niet (prijs verhouding)
Wat ga je met je laptop doen?
Wat photshop werk, programmeren zowel php,mysql als vb.net. Af en toe film kijken op de camping, wat gamen (sims 4,cities skyline).

Wat is je budget?
rond de 1000/1200€.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ja

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
geen voorkeur.

Alle reacties

• Arachas
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik denk dat een Surface Pro perfect voor je is. Als ze niet zoveel last hadden van lightbleed, dan had ik er ook één.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-11 12:12
Bedoel je Surface Pro als tablet met magnetisch toetsenbord, of bedoel je de Surface Book?

Bedoel je het eerste... ja dat is leuke hardware maar wel heel erg aan de prijs en je betaald ook nog eens extra voor het toetsenbord en eventueel de pen.

Voor de surface tablets zijn er overigens genoeg alternatieven waarbij je wat meer waar voor je geld krijgt...

HP heeft zelf nu een leuke aanbieding op een Spectre X360 met een huidige generatie i5, 8GB Ram en 512GB SSD... en komt inclusief het toetsenbord en de pen.

http://store.hp.com/Nethe...d=3QQ05EA&opt=ABH&sel=NTB

• Jboy1991
MicGlou schreef op woensdag 25 april 2018 @ 13:10:
Bedoel je Surface Pro als tablet met magnetisch toetsenbord, of bedoel je de Surface Book?

Bedoel je het eerste... ja dat is leuke hardware maar wel heel erg aan de prijs en je betaald ook nog eens extra voor het toetsenbord en eventueel de pen.

Voor de surface tablets zijn er overigens genoeg alternatieven waarbij je wat meer waar voor je geld krijgt...

HP heeft zelf nu een leuke aanbieding op een Spectre X360 met een huidige generatie i5, 8GB Ram en 512GB SSD... en komt inclusief het toetsenbord en de pen.

http://store.hp.com/Nethe...d=3QQ05EA&opt=ABH&sel=NTB
Ik weet van een ver verleden dat Hp altijd afgeraden word. Geen idee het nu beter is maar van vroeger weet ik dat je bij pc’s bijv geen eigen hardware mocht toevoegen

Nadeel van die Hp is dat toetsenbord er altijd aan vast zit. Iets dat ik dan geen tablet noem

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:20

Nibbz

Postmaster General

Je kan het scherm helemaal omklappen, waardoor het een tablet-ish aparaat word.

Ik zie trouwens niet in waarom je geen HP zou kopen? Acer of Trust.. dat nooit kopen. Maar HP.. niks mis mee na mijn idee (hier op het bedrijf, ook alles HP)

13:37

• Jboy1991
Nibbz schreef op woensdag 25 april 2018 @ 13:47:
Je kan het scherm helemaal omklappen, waardoor het een tablet-ish aparaat word.

Ik zie trouwens niet in waarom je geen HP zou kopen? Acer of Trust.. dat nooit kopen. Maar HP.. niks mis mee na mijn idee (hier op het bedrijf, ook alles HP)
Echt? Ik meende juist dat acer en asus goed waren en Hp juist brak.

Grappig, ik ga eens op onderzoek uit naar die Hp

Bedankt voor de tips

Nog even vraagje:
Hoe zit het met vollledig vervangen van een pc als ik voor die van Hp zou gaan? Is dat te doen qua lightroom,photoshop,sims4 en cities skyline etc?

[ Voor 11% gewijzigd door Jboy1991 op 25-04-2018 13:54 ]

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-11 12:12
Jboy1991 schreef op woensdag 25 april 2018 @ 13:41:
[...]

Ik weet van een ver verleden dat Hp altijd afgeraden word. Geen idee het nu beter is maar van vroeger weet ik dat je bij pc’s bijv geen eigen hardware mocht toevoegen
Dat had (heeft) echt alleen betrekking op de pc's, niet omdat die van slechte kwaliteit zijn maar zoals je al aangeeft was (is) het in bepaalde gevallen lastig tot onmogelijk om zelf wijzigingen en/of reparaties aan het systeem te doen.

Maar laptops en tegenwoordig ook de tablets van HP zijn in principe altijd al van prima kwaliteit geweest... een rotte appel kan de beste overkomen, maar over het algemeen zijn laptops en tablets van HP altijd zeer degelijk gebouwd en hebben ze ook redelijk goede service.

• Arachas
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-07-2024
Iedereen is lyrisch over die Spectre x360, maar ik vond hem luid (fans), heet en helemaal niet zo stevig aanvoelen. Ik was ook niet wild van het scherm.

Ik vind de Surface Pro echt een veel mooier apparaat.

• Peeetor
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08-2024

Peeetor

Petor?.. Peetor?... Peeetor!!!

Onlangs een HP Elite X2 1012 G2 van mijn werkgever gekregen.
Werkt top!
Vergelijkbaar met de Surface van MS.
voordeel is dat de Elite een mogelijkheid voor een 4G simkaart heeft.
Niet alle Surfaces van MS hebben die optie ook.

Verwacht er geen grafische wonderen van, maar voor huis, tuin en keuken gebruik kun je er prima mee weg
accuduur is ruim 4 uur.

"Ja... dikke lul" zei de raaf. En de raaf vloog weg.

Pagina: 1