Internet na windows reset?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undercovert
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 31-05-2021
Edit: internet doet het gewoon, sorry voor dit zinloze topic.

[ Voor 92% gewijzigd door Undercovert op 24-04-2018 02:06 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Moet de persoon die de PC gaat gebruiken dat niet zelf regelen? Verder kan je die drivers gewoon bij MSI downloaden en op een USB stick zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03:15
Weet je nog of jij de eerste keer de driver cd nodig had?
Daarnaast kun je de drivers inderdaad gewoon downloaden.
Mocht die persoon geen andere pc hebben kan hij zelfs nog met zijn telefoon theteren om even internet te hebben....

who put a "stop payment" on my reality check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undercovert
johnkeates schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 01:53:
Moet de persoon die de PC gaat gebruiken dat niet zelf regelen? Verder kan je die drivers gewoon bij MSI downloaden en op een USB stick zetten.
Nouja, ik had een werkende pc beloofd. Als hij m op start en het internet doet t niet en hij kan er niks mee, moet ik t wel even oplossen denk ik ja. Tenminste, dat zou ik zelf ook wel fijn vinden in zijn situatie.

Ik heb net na het topic openen besloten om de pc aan te sluiten en gewoon even kijken of t internet het doet, en daarna gewoon nog een keer even een reset te doen. Dan weet ik t tenminste. Eigenlijk zonde van dit topic want dan weet ik t antwoord al, maar t stelt me wel gerust dat ik die gewoon makkelijk op een usb kan zetten installeren. Bedankt haha.

Ik laat zo nog even weten of t internet t gewoon doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undercovert
DaRk PoIsOn schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 01:57:
Weet je nog of jij de eerste keer de driver cd nodig had?
Daarnaast kun je de drivers inderdaad gewoon downloaden.
Mocht die persoon geen andere pc hebben kan hij zelfs nog met zijn telefoon theteren om even internet te hebben....
Ik heb de computer toen in elkaar laten zetten en gelijk windows en drivers laten installeren. Maar oke, ook al doet t internet het niet is t makkelijk op te lossen dus.

Dat ik daar zelf niet aan dacht, zal wel van de schrik komen. :)