Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gaming setup voor streamen en gamen !

Pagina: 1
Acties:
  • 246 views

Vraag

• Prophacyx
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-06-2021
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-8700K Boxed€ 330,95€ 330,95
1Asus ROG Strix Z370-E GAMING€ 216,51€ 216,51
1Asus ROG STRIX-GTX1080-A8G-GAMING€ 649,-€ 649,-
1Fractal Design Define C TG€ 84,91€ 84,91
1Scythe Mugen 5 PCGH Edition€ 49,99€ 49,99
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16€ 189,95€ 189,95
1Corsair RM750x (2018)€ 102,-€ 102,-
1Samsung 960 EVO 500GB€ 180,95€ 180,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.804,26

Zijn er suggesties voor veranderingen? Zat te twijfelen tussen een noctua cooler en een gtx 1080 ti .

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zijn er suggesties voor veranderingen
Yup, het invullen van de vragen die je kreeg :)

Want die 960 EVO is natuurlijk overkill en die voeding eigenlijk ook wel. Maar je zal ongetwijfeld een goede argumentatie hebben dat je ze wel hebt gekozen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Prophacyx
MAX3400 schreef op maandag 23 april 2018 @ 21:46:
[...]

Yup, het invullen van de vragen die je kreeg :)

Want die 960 EVO is natuurlijk overkill en die voeding eigenlijk ook wel. Maar je zal ongetwijfeld een goede argumentatie hebben dat je ze wel hebt gekozen?
Mag ik vragen waarom de 960 evo overkill is? En ik neem een 750 omdat de 650 model verkocht was, ik laat alles assembleren bij azerty vandaar.

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:50
Prophacyx schreef op maandag 23 april 2018 @ 22:11:
[...]

Mag ik vragen waarom de 960 evo overkill is? En ik neem een 750 omdat de 650 model verkocht was, ik laat alles assembleren bij azerty vandaar.
Wat ie wilt zeggen is dat je jezelf een beetje moet inlezen in de onderdelen en de vragenlijstje die erbij hoort beantwoord om je beter van dienst te zijn. Daarnaast altijd fijn om te weten waarom je iets kiest.

Er zijn zoveel topics met allemaal bijna dezelfde budget en bijna dezelfde doelstelling soms helpt het ook om die door te lezen.

Als je wat meer uitlegt geef waarom en hoe door de bijgaande vragenlijst in te vullen kunnen we je betere tips geven over wat evt beter geschikt isgl voor je.

• Prophacyx
Is vragenlijst verplicht?

Zoniet, dan kan je mijn topic gerust overslaan als je niks toe tevoegen hebt :)

[ Voor 62% gewijzigd door Prophacyx op 23-04-2018 22:22 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nou ja, verplicht... Je kreeg 'm wel voorgeschoteld toen je het topic opende. En, zoals @Fordius aangeeft, is enig eigen onderzoek wel handig. Hierdoor is het makkelijker om te vragen waarom je iets hebt bedacht in een lijstje of waarom je 100 Euro extra wil uitgeven aan een onderdeel.

Je geeft al aan dat je een grotere voeding wil want een andere is niet leverbaar. Tja, want Azerty is de enige in NL die PC's assembleert? In https://tweakers.net/pricewatch/ waren geen andere / betere voedingen te vinden?
Zoniet, dan kan je mijn topic gerust overslaan als je niks toe tevoegen hebt :)
Maar dan wordt het een zeer leeg topic; je geeft ons alleen een lijst. Zeg maar: een statement. Blijkbaar mogen we niet vragen of aangeven dat iets niet handig is. Maar dat is wel onze toevoeging op jouw topic. Als/dat het niet bevalt, dan wordt het wel een kort gesprekje om voor jou een goed systeem samen te stellen.

Als je een weekje of anderhalf de tijd hebt; er komen nieuwe game-systemen op de Frontpage te staan in de klasse 500 tot grofweg 2250 Euro; daar zit ook een componentje "streaming" in en "high end gaming".

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

@Prophacyx had je de vragenlijst ingevuld, dan had je o.a. deze vragen niet gehad:
Welke games ga je spelen? Op welke resolutie, met welke instellingen? Met hoeveel FPS wil je dat kunnen spelen? Ga je de PC overclocken? Wat is het budget? Heb je (merk)voorkeuren of andere wensen waar wij niet van weten, maar wel zouden moeten weten in deze?

Afin, genoeg dingen dus. :) Als je de vragenlijst kopieert en in je topic start zet, is er geen probleem toch? ;)

Voor de rest; de 960 Pro SSD is overkill, leuk, de snelheid, maar in games ga je er niets van merken en in de laadtijden ook niet, dus waarom extra euro's uitgeven, terwijl het niets oplevert?

Zoals eerder in deze post gevraagd; ga je overclocken? Zo nee, dan kun je met een veel lichtere voeding ook meer dan prima af, zoals met de pricewatch: BitFenix Whisper BWG450M. Ga je wel overclocken, dan volstaat zelfs een pricewatch: Corsair RM550x Zwart.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:20

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.