Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankVG
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08-11-2023
Mijn vraag
Mijn Surface 32GB tablet wil na het installeren van een aantal updates plots niet meer doorstarten. Je krijgt het SURFACE-logo met het gekende draaiende cirkeltje en daarna een zwart scherm met elke 3à4 seconden even de tekst ENG aan de rechter onderkant en de wifi-balkjes aan de linker onderkant. Toetsenbord en/of muis reageren niet meer.
Weet iemand een manier om het toestel toch nog op te starten?
Frank

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zet dat ding eens uit, hou SHIFT+F8 ingedrukt en zet 'm eens aan (hou de toetsen ingedrukt)?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankVG
Mijn Surface tablet heeft een 'touch cover' en deze heeft geen F-toetsen. Kan dit ook werken door eerst een extern toetsenbord aan te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiksilver
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06-2022
volgende Microsoft support site heeft het te maken met een "verkeerde" update.

https://answers.microsoft...13-4b50-8a93-322995956e7e

ik heb onze RT opnieuw geinstalleerd met de usb recovery methode. Dit heb ik wel 2x moeten uitvoeren, na de eerste set updates belande ik in hetzelfde probleem…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankVG
Ik ben ondertussen in de herstelmodus van Windows geraakt door te starten met de AAN-knop samen met de Linker SHIFT.
Opstartproblemen laten herstellen lost niets op want daar krijg ik de melding dat de fout niet te herstellen is.
Er wordt aangeraden om Windows RT terug te installeren vanuit deze herstelmodus.
Heb ondertussen heel wat MS pagina's bezocht om een download te vinden van Windows RT maar dit lukt me niet.
Heeft iemand enig idee waar ik een ISO van Windows RT 8.1 in het nederlands kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiksilver
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankVG
RE: Quiksilver
Deze link van MS had ik reeds gevonden en geprobeerd. Helaas werkt de downloadlink op deze pagina niet meer. Wanneer je erop klikt wordt enkel dezelfde pagina vernieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
FrankVG schreef op woensdag 25 april 2018 @ 18:32:
RE: Quiksilver
Deze link van MS had ik reeds gevonden en geprobeerd. Helaas werkt de downloadlink op deze pagina niet meer. Wanneer je erop klikt wordt enkel dezelfde pagina vernieuwd.
https://dl-eoc.ds.microso...618b711de&SiteID=1&Mode=1

ik neem aan dat dit hem is, ik heb gewoon als serienummer allemaal nullen ingevuld ;)

[ Voor 8% gewijzigd door efan op 25-04-2018 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankVG
Bedankt, dat is hem inderdaad.
Ondertussen ook gevonden dat de link enkel in mijn standaard browser (Chrome) niet werkt.
Zopas nog eens getest in Edge en hier werkt de link wel.
Nu een USB maken met Rufus en dan kan ik gaan proberen.
Pagina: 1