Wanneer ik in mijn agenda een afspraak wil plaatsen krijg ik vaak een voorstel van een eerder gebruikte tekst.
Wanneer ik bij naam “tand” invoer verschijnt er tandarts omdat ik deze naam al eerder heb gebruikt.
Nu is het probleem dat er bij verschillende namen de tijdzone wijzigd van Amsterdam naar Berlijn of new york.
Kan ik de oude gegevens welke worden voorgesteld ergens wissen?
Ik gebruik de agenda van het werk via Exchange account, mijn iPhone en mijn Ipad.
De afspraken ouder dan een week heb ik allemaal gewist, maar de gebruikte tekste blijven in het geheugen staan.
Relevante software en hardware die ik gebruik
11.6
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Tijdzone vast gezet op Amsterdam, en de oude afspraken verwijderd.
Wanneer ik bij naam “tand” invoer verschijnt er tandarts omdat ik deze naam al eerder heb gebruikt.
Nu is het probleem dat er bij verschillende namen de tijdzone wijzigd van Amsterdam naar Berlijn of new york.
Kan ik de oude gegevens welke worden voorgesteld ergens wissen?
Ik gebruik de agenda van het werk via Exchange account, mijn iPhone en mijn Ipad.
De afspraken ouder dan een week heb ik allemaal gewist, maar de gebruikte tekste blijven in het geheugen staan.
Relevante software en hardware die ik gebruik
11.6
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Tijdzone vast gezet op Amsterdam, en de oude afspraken verwijderd.
[ Voor 21% gewijzigd door Guebey op 23-04-2018 17:45 . Reden: Kleine toevoeging van gegevens ]