Account kb-financieel, kostprijsberekening

Pagina: 1
Acties:
  • 352 views

Vraag

• Riderider
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:35
Beste Tweakers,

In het kader van mijn afstudeerstage doe ik een kostprijsonderzoek. Nu kwam ik een site genaamd
*knip* tegen die meerdere Excelsheets heeft voor het berekenen van kostprijzen. Echter, het probleem is dat deze sheets alleen voor leden beschikbaar zijn. Je moet inloggen om de sheets te kunnen downloaden. Na even zoeken kwam ik erachter dat het niet mogelijk is om te registreren.

Nu heb ik geprobeerd de klantenservice te bellen met de vraag hoe ik bij deze sheets kon komen. Zij gaf aan dat de service niet meer beschikbaar is en dat registreren niet meer mogelijk is. Nu mijn vraag: Is er toevallig iemand die nog een account heeft ( zodat ik die Excel-sheets kan downloaden), of enkele Excel-sheets op zijn pc heeft staan?

Met vriendelijke groet,

Dion

[ Voor 2% gewijzigd door naitsoezn op 23-04-2018 16:57 ]

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Kostprijs? Dat is toch per persoon in de keten van grondstof tot consument verschillend?

Wat kan je zelf niet bedenken of maken? Want zometeen heeft iemand die sheets en staan er waarden/formules is uit 2013 (andere BTW etc) en dan kom je vragen hoe het moet worden aangepast?

Oftewel; wat zoek je nu exact aan info/berekeningen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Riderider
MAX3400 schreef op maandag 23 april 2018 @ 16:48:
Kostprijs? Dat is toch per persoon in de keten van grondstof tot consument verschillend?

Wat kan je zelf niet bedenken of maken? Want zometeen heeft iemand die sheets en staan er waarden/formules is uit 2013 (andere BTW etc) en dan kom je vragen hoe het moet worden aangepast?

Oftewel; wat zoek je nu exact aan info/berekeningen?
Misschien heb ik het niet goed uitgelegd. Ja kostprijzen zijn verschillend inderdaad. Maar dit zijn Excel-modellen waarmee kostprijzen berekent kunnen worden volgens verschillende methodes. Het zijn geen uitgewerkte berekeningen van kostprijzen. Deze Excel-modellen zou ik kunnen gebruiken voor het indelen van mijn kostprijscalculatie.

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zodra zulke zaken achter een 'hindernis' zitten, lijkt het me niet de bedoeling dat die zomaar gedeeld worden.
Ook niet als "afstudeerstage "

Je zal dus zelf moeten gaan werken ;)

• Riderider
FreshMaker schreef op maandag 23 april 2018 @ 16:53:
Zodra zulke zaken achter een 'hindernis' zitten, lijkt het me niet de bedoeling dat die zomaar gedeeld worden.
Ook niet als "afstudeerstage "

Je zal dus zelf moeten gaan werken ;)
Nou ja, ze zijn toegankelijk voor mensen die in het verleden wel hebben geregistreerd. Nu is dat niet meer mogelijk omdat hun service niet meer beschikbaar is.

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Vragen om dingen te delen die achter een paywall zitten is op z'n minst een grijs gebied. In ieder geval is dit een V&A die sowieso niet op het forum thuis hoort. Vandaar een slotje.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.